chri-ot Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg driver med skoleprosjekt om Kenya, men så vil ikke google hjelpe meg med hvordan idretten er i Kenya. Noen her som vet om noe? gjerne hva som er populært, hva de er gode på osv. Har hørt de har mange gode maratonløpere? Takk for all hjelp! EDIT: I tillegg trenger jeg nyheter, altså hva som har skjedd der de siste månedene. Google er ikke på minside, noen som har noe på tunga? (helst kilder også) Endret 5. mars 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Heisann Her har du litt informasjon! Her har du også litt! Og her også! En annen ting er om Wikipedia er til å stole på, så du får prøve å dobbeltsjekke! Her finner du hva som er skrevet om Kenya i norske aviser! Dette burde du få med! OBS: Du kunne jo skrevet hva slags nyheter du vil ha. Sport? Samfunn? Økonomi? - mathias Endret 27. februar 2010 av DiNozzo Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Heisann Her har du litt informasjon! Her har du også litt! Og her også! En annen ting er om Wikipedia er til å stole på, så du får prøve å dobbeltsjekke! Her finner du hva som er skrevet om Kenya i norske aviser! Dette burde du få med! OBS: Du kunne jo skrevet hva slags nyheter du vil ha. Sport? Samfunn? Økonomi? - mathias WOW!! Takk nå har jeg nok idrett å skrive om angående nyheter, der er det ikke så viktig hva det er, kan være alt mulig Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Heisann Her har du litt informasjon! Her har du også litt! Og her også! En annen ting er om Wikipedia er til å stole på, så du får prøve å dobbeltsjekke! Her finner du hva som er skrevet om Kenya i norske aviser! Dette burde du få med! OBS: Du kunne jo skrevet hva slags nyheter du vil ha. Sport? Samfunn? Økonomi? - mathias WOW!! Takk nå har jeg nok idrett å skrive om angående nyheter, der er det ikke så viktig hva det er, kan være alt mulig Godt å høre Du får bare si ifra om du trenger noe mer, så kan jeg se om jeg finner noe! - mathias Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Takk for hjelpen, skal huske på det. Tror jeg klarer å få skrevet litt av det jeg fikk av deg her. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Trenger litt mer hjelp Hva har skjedd sann generelt det siste halveåret i kenya? (ikke rene nyheter, men litt sann generelle nyheter) Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Trenger litt mer hjelp Hva har skjedd sann generelt det siste halveåret i kenya? (ikke rene nyheter, men litt sann generelle nyheter) Kan se om jeg finner noe litt senere i dag ;p Går i 10. klasse så jeg må gjøre leksene først! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Bare ta den tiden du trenger Endra tittelen. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Trenger litt mer hjelp Hva har skjedd sann generelt det siste halveåret i kenya? (ikke rene nyheter, men litt sann generelle nyheter) Balubaen etter valget i slutten 2007 er vel over nå,, men du kan kanskje skrive litt om det … Men, du kan sjekke ut denne siden. Her får du en grei oversikt over kenyanske nyheter: http://www.afrika.no/noop/page.php?p=NewsUpdate%2Findex.html&country=ke&year=&month= Jeg reiser til Kenya igjen om to uker. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Trenger litt mer hjelp Hva har skjedd sann generelt det siste halveåret i kenya? (ikke rene nyheter, men litt sann generelle nyheter) Balubaen etter valget i slutten 2007 er vel over nå,, men du kan kanskje skrive litt om det … Men, du kan sjekke ut denne siden. Her får du en grei oversikt over kenyanske nyheter: http://www.afrika.no/noop/page.php?p=NewsUpdate%2Findex.html&country=ke&year=&month= Jeg reiser til Kenya igjen om to uker. WOW! takk akuratt slik side google ikke ville hjelpe meg med! Får ønske deg god tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå