Battone Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen som har en ide? Når jeg spiller og skal trykke på firefox så legger spillet seg ned.. Jeg ønsker å kunne surfe samtidig som jeg spiller om mulig... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Spillet må kjøre i "windowed mode". Funket fett med spill som WoW osv., men fps spill som CS kan bli litt trøblete da den stjeler "musen". Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Da må du kjøre spillet i Window mode. Noe som ikke alle spill støtter og vil gå utover ytelsen i spillet også. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Tskker. Aldri tenkt noe på det før nå da jeg fikk en skjerm til.. Skulle selvsagt kjørt det i full vindu, men dette funker veldig bra.. Og det er Napoleon TW jeg spiller og det heter run in window.. Endret 27. februar 2010 av Battone Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Når jeg spilte WoW hadde man mulighet for windowed mode + fullscreen, så man tenkte ikke over det. Avhengig fra spill til spill, da. Endret 27. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Vet ikke hvordan det er med nVidia, men hvis du har et ATI kort kan du høyreklikke på CCC og sette det til å yte maks i 2d modus også, da klokker det seg ikke ned i windowed mode, og du kan spille uten ytelsestap. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Finner ikke noen 2d sinnstillinger på nvidia kontrollpanel.. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Vet ikke noe om det så kan ikke hjelpe deg, men vet jo heller ikke om det klokker seg ned heller.. Du kan derimot stille 2d klokk på RivaTuner blant annet, tror eg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå