NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei jeg startet akkurat en YouTubebruker der jeg skal lage tribute videoer slik som denne: http://www.youtube.com/watch?v=QFID93BfU3c Hvilket program kan jeg bruke for å lage scrolling over bilder, legge in video og lignende? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Windows movie maker? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Windows moviemaker har ikke de effektene jeg vil ha og for å si det enkelt... det suger! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Okai, Sony Vegas Pro da? Men det er ikke gratis. Lenke til kommentar
seruz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Adobe Premiere Pro eller Sony Vegas Pro er de jeg ville brukt. Men jeg er sikker på at du finner et gratis redigerings program som funker bra for dine behov. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Har prøvd en del Premiere pro, men aldri vegas... finnes det en prøve version? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Pinnacle 14 er et bra program for det meste. Men det beste er vel å la være å lage tribute-videoer? Det er det verste jeg ser på YT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå