DaddyYankee Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 At alle har den har ingenting å si. Alle går jo med bukser skal jeg gå naken? Jeg kjøpte den fordi jeg likte den, og bryr meg om ingen andre. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Lol, det var en dårlig sammenlikning! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 hint: poenget Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Trengte ikke Einstein for å skjønne det! Men det blir en upersonlig lukt, selv om den er god (hadde den før) fordi så mange har den. Dermed blir det kanskje ikke en lukt jenter forbinder med deg. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Trengte ikke Einstein for å skjønne det! Men det blir en upersonlig lukt, selv om den er god (hadde den før) fordi så mange har den. Dermed blir det kanskje ikke en lukt jenter forbinder med deg. Jeg gjør det for min egen del, ikke jentene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå