Gå til innhold

ACQUA DI GIO MEN Parfyme, bestille hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt en del fra denne siden:

http://glossme.eu/Parfyme/Menn/Eau%20de%20toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme---50ml-Eau-de-toilette-Edt.htm

Fant parfymen billigere der!

De sender med brev så frakt blir 6kroner, og de leverer fort!

ah, takk skal du ha! Flere som har erfaring med denne nettbutikken?

Jeg prøvde å finne 100ml, men uten å lykkes.

Edit: Nettbutikken ser jo norsk ut, men blir varene sendt fra sverige, for føler at hovedkontoret ligger der. Og må jeg betale toll itillegg?

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar

http://glossme.eu/Parfyme/Menn/Eau%20de%20toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme---50ml-Eau-de-toilette-Edt.htm

Edit: Nettbutikken ser jo norsk ut, men blir varene sendt fra sverige, for føler at hovedkontoret ligger der. Og må jeg betale toll itillegg?

Hei igjen!

Jeg har bestilt en hel del fra denne siden!

De har kontor og lager i Sveriege. Jeg har betalt med visakort på forrhånd de gangene jeg har bestilt, og man betaler KUN 6 kroner i frakt når man bestiller her. De sender som brev og man slipper toll og avgifter.

Om du benytter deg av rabattkoden "REMEMBER" får du 10% avslag! :D

-S1

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Jeg har bestilt en hel del fra denne siden!

De har kontor og lager i Sveriege. Jeg har betalt med visakort på forrhånd de gangene jeg har bestilt, og man betaler KUN 6 kroner i frakt når man bestiller her. De sender som brev og man slipper toll og avgifter.

Om du benytter deg av rabattkoden "REMEMBER" får du 10% avslag! :D

-S1

Jeg har søkt over alt på google, men enda ikke funnet noe butikkerfaring? Er det en ny nettbutikk?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor gammel denne butikken er..

Men jeg har bestilt her i noen månder. Og de sender samme dag som man bestiller, og mottar den i postkassen etter få dager.

Sist jeg bestilte var på tirsdagskvelden(23.), denne ble sendt onsdag(24.) og jeg hadde denne i postkassen i går(26.) :D

Jeg anbefaler denne butikken :D

S1

Lenke til kommentar

hmm, parfymen skulle ha vært liggende i posten i dag. Det står utlevering 02.03 på kvittering. Men posten har kommet, og ingen tegn til parfyme.

Utlevering på hjemmesiden deres? Det betyr at de sender den 2. mars..

Bare logg inn på nettbutikken, så ser du en status der, om den er sendt, tar det kun få dager før du har den i postkassen din.

Jeg bestilte en parfyme på søndag, og den ble sendt 1. mars, og jeg regner med at jeg har den her i morgen!

Du bestilte kanskje på lørdag? De sender ikke ut varer på lørdager.. Men du har den nok iløpet av uken :D

-S1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...