DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Hei lacoste har alltid vært mine favoritt, men nå som jeg testet denne ble jeg helt vill etter den. Pris i Norge: http://www.esthetique.no/Merkeguide/Giorgio-Armani/3360372058861/ 55ml - 555kr 100 ml - 715kr Finnes det billigere alternativer? Lenke til kommentar
s1 Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Har bestilt en del fra denne siden: http://glossme.eu/Parfyme/Menn/Eau%20de%20toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme---50ml-Eau-de-toilette-Edt.htm Fant parfymen billigere der! De sender med brev så frakt blir 6kroner, og de leverer fort! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Har bestilt en del fra denne siden: http://glossme.eu/Parfyme/Menn/Eau%20de%20toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme---50ml-Eau-de-toilette-Edt.htm Fant parfymen billigere der! De sender med brev så frakt blir 6kroner, og de leverer fort! ah, takk skal du ha! Flere som har erfaring med denne nettbutikken? Jeg prøvde å finne 100ml, men uten å lykkes. Edit: Nettbutikken ser jo norsk ut, men blir varene sendt fra sverige, for føler at hovedkontoret ligger der. Og må jeg betale toll itillegg? Endret 27. februar 2010 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
s1 Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Har bestilt en del fra denne siden: http://glossme.eu/Parfyme/Menn/Eau%20de%20toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme---50ml-Eau-de-toilette-Edt.htm Fant parfymen billigere der! De sender med brev så frakt blir 6kroner, og de leverer fort! ah, takk skal du ha! Flere som har erfaring med denne nettbutikken? Jeg prøvde å finne 100ml, men uten å lykkes. Edit: Nettbutikken ser jo norsk ut, men blir varene sendt fra sverige, for føler at hovedkontoret ligger der. Og må jeg betale toll itillegg? Hei igjen! Jeg har bestilt en hel del fra denne siden! De har kontor og lager i Sveriege. Jeg har betalt med visakort på forrhånd de gangene jeg har bestilt, og man betaler KUN 6 kroner i frakt når man bestiller her. De sender som brev og man slipper toll og avgifter. Om du benytter deg av rabattkoden "REMEMBER" får du 10% avslag! -S1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Har bestilt en del fra denne siden: http://glossme.eu/Parfyme/Menn/Eau%20de%20toilette/Acqua-di-Gio-Pour-Homme---50ml-Eau-de-toilette-Edt.htm Fant parfymen billigere der! De sender med brev så frakt blir 6kroner, og de leverer fort! ah, takk skal du ha! Flere som har erfaring med denne nettbutikken? Jeg prøvde å finne 100ml, men uten å lykkes. Edit: Nettbutikken ser jo norsk ut, men blir varene sendt fra sverige, for føler at hovedkontoret ligger der. Og må jeg betale toll itillegg? Hei igjen! Jeg har bestilt en hel del fra denne siden! De har kontor og lager i Sveriege. Jeg har betalt med visakort på forrhånd de gangene jeg har bestilt, og man betaler KUN 6 kroner i frakt når man bestiller her. De sender som brev og man slipper toll og avgifter. Om du benytter deg av rabattkoden "REMEMBER" får du 10% avslag! -S1 Jeg har søkt over alt på google, men enda ikke funnet noe butikkerfaring? Er det en ny nettbutikk? Lenke til kommentar
s1 Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg vet ikke hvor gammel denne butikken er.. Men jeg har bestilt her i noen månder. Og de sender samme dag som man bestiller, og mottar den i postkassen etter få dager. Sist jeg bestilte var på tirsdagskvelden(23.), denne ble sendt onsdag(24.) og jeg hadde denne i postkassen i går(26.) Jeg anbefaler denne butikken S1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 okaai, da stolte jeg på deg og bestilte Valgte å betale med faktura, hvordan er det? Skal jeg betale i posten når jeg får den? eller får jeg en faktur med parfymen i posten? eller noe? Lenke til kommentar
s1 Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 De sender som brev, så jeg tipper du får en regning i samme eske som parfymen når den kommer hjem i postkassen! Som sagt har jeg bestilt her flere ganger og de skuffer ikke! -S1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 bestilte du parfymer? isåfall hva slags? Lenke til kommentar
s1 Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, jeg bestilte den grønne parfymen fra lacoste, mann. Og game davidoff cool water Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 aha, hvilken likte du best da? Lenke til kommentar
s1 Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 aha, hvilken likte du best da? Game-parfymen er en dameparfyme Men jeg har alltid hatt den grønne lacosten som en favoritt Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 hmm, parfymen skulle ha vært liggende i posten i dag. Det står utlevering 02.03 på kvittering. Men posten har kommet, og ingen tegn til parfyme. Lenke til kommentar
s1 Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 hmm, parfymen skulle ha vært liggende i posten i dag. Det står utlevering 02.03 på kvittering. Men posten har kommet, og ingen tegn til parfyme. Utlevering på hjemmesiden deres? Det betyr at de sender den 2. mars.. Bare logg inn på nettbutikken, så ser du en status der, om den er sendt, tar det kun få dager før du har den i postkassen din. Jeg bestilte en parfyme på søndag, og den ble sendt 1. mars, og jeg regner med at jeg har den her i morgen! Du bestilte kanskje på lørdag? De sender ikke ut varer på lørdager.. Men du har den nok iløpet av uken -S1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Gode nyheter, fikk min i posten i dag. Da gjelder det bare å betale regningen. Fikk du din? Denne parfymen fortjener skryt! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Den er også syyykt oppbrukt. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Den er også syyykt oppbrukt. Og da mener du? Skjønte ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Den er også syyykt oppbrukt. Og da mener du? Skjønte ikke helt. At alle har den. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Exactly. Endret 6. mars 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Men du kan trøste deg med at den er milevis bedre enn motbydelige Le Male Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå