MartinF Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Oh yes, han skjønte at de faktisk ga flagget til Russland. Det er jo farlig i seg selv. Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fy faen til kaldt det e her når det ikkje e fyr på peisen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fyr den da? Fy faen han fyren der sugde i fransk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 "Good, but not the best Olympic Games ever" Nei, faen han har sluttet han Spanjolen, Samaranch. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Syk jubel det var der ! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Neida, men fortsatt sykt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Da var det slutt for disse olympiske leker. Da sier vi takk og ser frem til Sochi/Sotsji i 2014. Det blir fire lange år, men vi får nok mange gleder innenfor vintersporten før den tid. Allerede neste helg er verdenscupen i gang igjen, blant annet i Kvitfjell. Takk til dere som har vært med å snakke om OL med meg og oss andre på forumet under disse olympiske vinterleker i Vancouver. Takk alle sammen! Takk Norge for fine gleder og dessverre sorg. Noen har skuffet litt, mens andre har overrasket og gledet oss. TAKK! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Nei, men det var en offisiell slutt så jeg sa min lille offisielle slutt. EDIT: Nå legger jeg meg, så natta! Endret 1. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Imponerende at dere satt her igjennom hele avslutningsseremonien. Takk for OL folkens! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg havnet jo på radio pga det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Han postet vel en link i den generelle tråden, men den virket kun for han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ei som har praksis i NRK Nordland sjekket face etter noen som hadde sett mye på OL og siden jeg hadde skrevet det på face (som alt annet) tok hun meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå