Gå til innhold

Media fått opp øynene ang casemod

Anbefalte innlegg

Heihei folkens...!

Dette er bare herlig.. :lol:

Som dere sikkert har fått med dere har jeg og Dings bygget en PC inn i en Postkasse..

I den forbindelse ble jeg intervjuet av en journalist fra Posten Norge. Vil da komme i et blad som sendes ut i hele Norge. Opplag på et par millioner :D

Gleden var da stor da jeg åpnet avisen og så et bilde av meg selv og Postkassen min i lokalavisen her på Nesttun utenfor Bergen.. Vil legge den reportasjen opp på hjemmesiden vår som du finner

HER

Da papp'sen kom hjem og sa at at vi hadde vært nevt på radioen var det helt herlig..

Skulle bare ut i postkassen (den vanlige) etter post, da en nabo kom bort til meg og sa at dette var meget spesielt og artig..

Men det er utrolig hva journalister klarer å få ned på papir.. Har ikke sagt halvparten av det som står i avisen, og at vi skal selge konseptet vårt?!?!

Hvor tar de alt fra? :wink:

Mvh.

Fjøslukt og Dings

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synker snart ned i depresjon jeg..

Å FY FA*N JEG HATER KOMERSIALISERING!!!

synes akkuratt det psa med "acdc - Highway to hell" jeg..

når komersialiseringen tar deg, er det ingen vei tilbake. bare se på ok.no de siste 1 12 året... :cry: er ikke mye positift synes nå jeg.

(ps: jeg bygde pc'n inn i postkassa en tidlig vår i år 2000 så.. forran dere så :D )

Lenke til kommentar

når komersialiseringen tar deg, er det ingen vei tilbake. bare se på ok.no de siste 1 12 året...  :cry:  er ikke mye positift synes nå jeg.

(ps: jeg bygde pc'n inn i postkassa en tidlig vår i år 2000 så.. forran dere så :D )

Ikke ta dette ille opp, men bare et sånn generelt spørsmål her.. Er du kommunist?

Lenke til kommentar

Mornings folkens!

Ikke det at jeg tror noen bryr seg, men siden det nok er svært få på dette forumet som får tak på "Fanaposten" så scannet jeg like godt artikkelen..

http://home.no/laminatkabinett/fanaposten2.html <-- (beklager, men til de av dere som ikke har så gøy linje, bildet er på 1,3MB..)

Så, hvis noen er interessert i å lese hva som ble skrevet, så ligger det der :)

(det eneste er at han som skrev artikkelen har plusset på litt selv :lol: )

Mvh.

Dings & Fjøslukt

Lenke til kommentar

når komersialiseringen tar deg, er det ingen vei tilbake. bare se på ok.no de siste 1 12 året... :cry: er ikke mye positift synes nå jeg.

Ikke ta dette ille opp, men bare et sånn generelt spørsmål her.. Er du kommunist?

bare på hobbybasis, men da skal det sammtidig sies at jeg er satanist på hobbybasis også. Men er det ingen som enig med meg at komersialisering ikke er positivt? det fører jo til at hele konseptet med casemodding blir "utvaska" og at, som vi allerede har sett på foreksempel casemodd kompoen på tg03, at alle med ei ferdigdør i cheftechen og noen kathoder kaller seg casemoddere..

men anngående "post-pc'en" til dings og fjøslukt, nice. :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...