TheBook Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Cracken kom igår, ikke mulig å spille på Battle.net men custom games å se replays funker fint. Tror kanskje at dette forumet har en Warez restricted policy så jeg skal ikke si for dere finner dette. Har hvertfall fått dempet SC2 needed mitt Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Dersom du har "fikset" StarCraft 2 Beta installasjonen kan du spille mot easy AI på maps som er på denne siden: http://www.nibbits.com/sc2/maps/ Skulle ønske de satte AI til medium eller hard, easy er latterlig... Endret 28. februar 2010 av roy_nor Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Dersom du har "fikset" StarCraft 2 Beta installasjonen kan du spille mot easy AI på maps som er på denne siden: http://www.nibbits.com/sc2/maps/ Skulle ønske de satte AI til medium eller hard, easy er latterlig... Feil. Sitat fra sted jeg ikke oppgir: Dette er fra fikset StarCraft 2. DIFFICULTY: INSANE: AI CHEATS DIFFICULTY: VERY HARD: NON CHEATING AI DIFFICULTY: HARD: NON CHEATING AI DIFFICULTY: MEDIUM: NON CHEATING AI DIFFICULTY: EASY: NON CHEATING, BUT VERY STUPID AI Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 FEIL, sjekk dato. Mye, MYE har skjedd siden 27. feb, og btw, den "siden" din er utdatert. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Underlig at denne tråden har overlevd så lenge. Greit nok at det ikke lenkes direkte til steder hvor man kan cracke Starcraft.. Men det er da vitterlig en diskusjon angående piratkopiering/cracking av spill. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Så lenge man ikke ønsker hjelp til å få cracket spillet så er selve diskusjonen lov. Vi er klare over at dette er noe ikke alle finner gunstig, men har man tilbakemeldinger på generelt grunnlag så opprett en tråd i Tilbakemeldinger til forumet, utvikler tråden seg over streken så rapportér Tilbakemeldinger tas ikke i tråden! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har null interesse av å laste det ned ulovlig, da jeg synes enkelte spill fortjener å bli kjøpt. Men når det er sagt er jeg ganske interessert i hvordan AIen funker på de forskjellige vanskelighetsgradene. Om den ikke jukser før på Insane betyr det at det kan bli svært vanskelig på Hard og Very Hard, men likevel rettferdig. Grunnen til hvorfor vi vinner eller taper er direkte basert på hvor flinke vi er. Jeg liker sånt. Husker jeg slet lenge med Warcraft 1 på de siste banene, men det var rettferdig hele veien og svært bra balansert. Men nok om det. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 AI'en som brukes i den crackede versjonen er en hjemmemekket AI slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 AI'en som brukes i den crackede versjonen er en hjemmemekket AI slik jeg har skjønt det. Tror det stemmer det, da den kommer med en spesiell launcher. Men det er da ikke farlig, så lenge den funker bra? Har ikke fått prøvd jeg men, liker ikke strategispill. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Funker ikke så veldig bra. Fortsatt for lett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Funker ikke så veldig bra. Fortsatt for lett. Prøv "I Wanna Be The Guy", ikke strategi, men 1000x mer frustrerende. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Funker ikke så veldig bra. Fortsatt for lett. StarCrack 6.1.1 er IKKE så lett. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Non cheating ai er det jo. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Non cheating ai er det jo. Spill TvP, har aldri klart det. De andre derimot er barnemat. Uansett hva du gjør så countrer de praktfult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå