nixon Skrevet 6. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg trenger et DVI-->VGA adapter for å få benyttet en ekstra skjerm. Hvor kan man finne et slikt adapter mon tro? Lenke til kommentar
nixon Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg var på Clas Ohlson i Torggata, men de hadde ikke i butikken eller i katalogen. Nixxon Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2003 Et søk på dvi vga adapter på prisguide.hardware.no gir mange treff så svaret blir at du får det i databutikker ; ) Lenke til kommentar
nixon Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 det er temmelig dyrt... 340,- inkl pakking og porto mv. slikt adapter burde følge med når kortet leveres fra f.eks Dell!! Lenke til kommentar
SoftChIP Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 Det koster 291kr + frakt hos komplett.no https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr SoftChIP Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 Solgte en nettop for 100kr, syns det var passe pris.... Skjønner ikke hvorfor en sånn liten plugg kan koste 300kr... :-? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har vanlig crt skjerm på et POW 4200XP, er det noen vits/fordeler med å bruke dvi porten fremfor gen andre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har vanlig crt skjerm på et POW 4200XP, er det noen vits/fordeler med å bruke dvi porten fremfor gen andre? nei. dvi er hovedsaklig til lcd-skjermer. fikk forøvrig en sånn plugg bundlet med msi gf4-kortet mitt. fiin bundle, masse spill og kabler og dingser. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har vanlig crt skjerm på et POW 4200XP, er det noen vits/fordeler med å bruke dvi porten fremfor gen andre? nei. dvi er hovedsaklig til lcd-skjermer. fikk forøvrig en sånn plugg bundlet med msi gf4-kortet mitt. fiin bundle, masse spill og kabler og dingser. Det fikk jeg og med, så jeg bare lurte på om en fikk bedre bilde e.l, klarte ikke se noen forskjell jeg... Lenke til kommentar
nixon Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2003 Grunnen til at jeg skal bruke DVI-I utgangen er at jeg ønsker å koble til 2 skjermer samtidig... Nixxon Lenke til kommentar
knudsvik Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 På mpx.no selger de billige slikeadapter 50-60 kroner. Lenke til kommentar
nixon Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg fikk kjøpt et adapter for kr 100,- av en av gutta her. Så da er alt i orden. Nixon Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg fikk kjøpt et adapter for kr 100,- av en av gutta her. Så da er alt i orden. Nixon Solgte nettop en for 105kr inklusiv porto... Var det kanskje deg? Satt du opp en annonse på bruktmarked? Lenke til kommentar
tkterje Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 DVI er digitalt hele veien, mens VGA kabelen er analog! Det er forskjellen. Bilde kvaliteten blir muligens marginalt bitte litte gran bedre....... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Det fikk jeg og med, så jeg bare lurte på om en fikk bedre bilde e.l, klarte ikke se noen forskjell jeg... Hvis du har en MEGET god skjerm skal du klare og se forskjell på VGA utgangen og DVI utgangen. Du kan gjøre VGA utgangen bedre ved og kortslutte noen motstander (Vil anbefale deg og ta et dypt dykk i Anandtech sine arkiver hvis du lurer på hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Det fikk jeg og med, så jeg bare lurte på om en fikk bedre bilde e.l, klarte ikke se noen forskjell jeg... Hvis du har en MEGET god skjerm skal du klare og se forskjell på VGA utgangen og DVI utgangen. Du kan gjøre VGA utgangen bedre ved og kortslutte noen motstander (Vil anbefale deg og ta et dypt dykk i Anandtech sine arkiver hvis du lurer på hvordan det gjøres. Tror ikke min Viewsonic er MEGET god. Hørtes litt risikabelt ut den der "gule overledningen" der... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå