Soppkoker Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Heisann Har et kjempe irriterende problem med steam. Flyttet like før jul hjem igjen til mine foreldre, noe som var greit bortsett fra en ting. Og det er at vi ikke kan få bredbånd der vi bor. Sykt irriterende og kunne ha drept telenor for det men man blir vant til det egentlig etterhvert... Men det som er problemet er at steam som jeg brukte masse før og har en stor andel spill installert igjennom ikke vil starte i offline modus. Når jeg trykker på offline modus når jeg skal starte programmet så får jeg opp en feilmelding fra steam om at han ikke kan kontakte nettet. Noe som er en selvfølgelighet tenker jeg når jeg vil starte i offline modus. Dette gjorde meg ubeskrivelig forbannet og skulle ha tak i nummeret til steam for å ringe jævlene og kjefte dem huden full. Men de hadde selvfølgelig kun hjelp online. Så noen som vet hva problemet til steam er og evt noen løsninger på det? På forhånd takk Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 De fleste spillene på Steam krever at du har kjørt det én gang "online" før du aktiverer offline-modus for å spille det. Lenke til kommentar
Soppkoker Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 De fleste spillene på Steam krever at du har kjørt det én gang "online" før du aktiverer offline-modus for å spille det. Ja bodde i et år en annen plass med internet og da brukte jeg steam hele tiden. Har ikke reinstallert det etter jeg flytta. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ser nå at jeg leste posten din littegranne feil Greia med offline-modus er at Steam, når online, lagrer dine konto-innstillinger pluss noe småtteri slik at du kan logge på offline uten problemer. MEN, det som lagres er bare gyldig i en viss tidsperiode. Usikker på om vi snakker uker eller måneder, men tar vel ca. 1 måned før dette må fornyes. Det er egentlig intet annet for deg å gjøre enn å få logget på Steam online, slik at den filen det er snakk om blir fornyet. Skulle det vise seg at dette ikke funker, må du slette filen clientregistry.blob i Steam-mappen, og logge på online på nytt igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er jo slike ting som nettopp er problemet med steam og lignende løsninger. Kan vel velge en mobilt internett løsning fra en eller annen leverandør. https://netcom.no/mobiltbredband.html?linkid=meny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå