Tabris Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette var dagens. Noen som vet hva en rolig piano sang heter. Har blitt brukt nylig i en reklame på Travel and living kanalen.Går omtrent slik vis det er noe hjelp: dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum di da dum dum dum 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Denne er også god: Info om sangen: Begynner med lett gitar(men ordentlig rocka) (el gitar eller el fiolin) Også er det noen som synger etter en stund.. Velding kjent sang egentlig.. Har sett på tv i timer nå for å se om jeg finner igjen reklamen, uten lykke:P Så håper på noe bra gjetting fra dere her, selvom det er lite info om det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Meget forklarende... Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum di da dum dum dum Det e jo sånn som ungdomen lika. Jay! :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Internett har tydeligvis store svakheter når det kommer til det å gjengi en melodi uten å kunne skrive noter. Edit: Lurer på om noen hadde klart den hvis det hadde vært et noteark det istedet for "dum dum dum ..." Endret 1. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tror det kanskje kan være Beethoven's femte symfoni. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det var den jeg tenkte på og. http://www.youtube.com/watch?v=rRgXUFnfKIY Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Beethovens femte symfoni er jo slik: da da da dum. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fjortiser er ikke så smarte, da. Da og dum er relativt like begreper som lett kan forveksles av dem. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Edit: Lurer på om noen hadde klart den hvis det hadde vært et noteark det istedet for "dum dum dum ..." Det har jeg gjort. Funket fjell, det Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg kommenterte faktisk den der.. Og, jeg lo. Godt! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fjortiser er ikke så smarte, da. Da og dum er relativt like begreper som lett kan forveksles av dem. Takk da Glad jeg er femten om 28 dager Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Lurer på om noen hadde klart den hvis det hadde vært et noteark det istedet for "dum dum dum ..." Har hendt et par ganger i den tråden at folk har postet noter og tabs etter hukommelsen og fått riktig svar, så ja Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fjortiser er ikke så smarte, da. Da og dum er relativt like begreper som lett kan forveksles av dem. lol Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fjortiser er ikke så smarte, da. Da og dum er relativt like begreper som lett kan forveksles av dem. Takk da Glad jeg er femten om 28 dager Beklager for at jeg må skuffe deg hardt og lenge. Begrepet "fjortis" beskriver ikke en alder, men en tilstand som ofte trer fram en gang i puberteten. Den varer for mange helt fram til 16-17 års-alderen, men for enkelte kan den utvikle seg til en kronisk tilstand. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Uttrykket fjortis brukes særlig om jenter på rundt fjorten år med en personlighet og atferd som er veslevoksen, barnslig og fnisete, energisk, bedrevitende og opprørsk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kanskje litt lenge siden den ble postet, og det er kanskje litt seint, men lo meg faen med skakk ihjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå