Beatnut Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har veldig lyst på en telefon med nyeste Android. Testet det på min Htc Touch Dual og selvom det ikke var smertefritt ga det mersmak. Jeg ser at temaet er diskutert flere steder her, men føler at svarene ikke er dekkende ut i fra hva jeg selv lurer på. Jeg har, ut i fra hva jeg har fått med meg, to gode telefoner med Android i enten Google sin Nexus eller Htc Hero. Rent praktisk å bestille de og sånt er ikke noe tematikk her. Kun selve telefonene. Det jeg lurer på hva som grovt er fordeler og ulemper med de to telefonene opp mot hverandre. Jeg er også åpen for andre forslag hvis noen mener de er like dekkende mtp funksjon, bruk og ytelse. Har så vidt sett Htc Desire bli nevnt men har ikke rukket å sette meg inn i den. Iphone er ikke ett alternativ. Så kort fortalt ønsker jeg å kunne ta en saklig og logisk avgjørelse på hvilken jeg bør kjøpe meg. Jeg legger mye vekt på selve brukergrensesnittet og ytelsen. Ett annet spm er eventuelle haker ved å kjøpe Nexus fra USA mtp abonnement og andre mulige tekniske problemer. Jeg har altså ikke peil og kan deremed ikke sikkert si at det er problemfritt eller ikke. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hero er gårsdagens nytt, og Nexus One overgår denne på alle punkt. Andre Android 2.1 alternativer er HTC Legend (Hero's erstatter), HTC Desire (HTC's Nexus One variant), Acer Liquid E og Motorolla Millstone (Android 2.0 men 2.1 på vei). Endret 27. februar 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Hero er gårsdagens nytt, og Nexus One overgår denne på alle punkt. Andre Android 2.1 alternativer er HTC Legend (Hero's erstatter), HTC Desire (HTC's Nexus One variant), Acer Liquid E og Motorolla Millstone (Android 2.0 men 2.1 på vei). Takker. Ser at jeg får lese meg opp på ett par nye modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå