Gå til innhold

RollerCoaster Tycoon 3 hjelper du meg litt?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller RollerCoaster Tycoon 3, men det er en ting jeg ikke fortil, og det er og bygge "hus" da mener jeg et lite hus over der rollercoasteren starter, sonn som det er i andre parker, f.eks tusenfryd, kongebarken osv. Jeg mener hus over der, men jeg får ikke tak over, hvordan skal jeg få til det? Jeg får opp vegger, men ikke taket, da kommer liksom taket over skinnene...........

Takk for hjelpen på forhond :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg spiller RollerCoaster Tycoon 3, men det er en ting jeg ikke fortil, og det er og bygge "hus" da mener jeg et lite hus over der rollercoasteren starter, sonn som det er i andre parker, f.eks tusenfryd, kongebarken osv. Jeg mener hus over der, men jeg får ikke tak over, hvordan skal jeg få til det? Jeg får opp vegger, men ikke taket, da kommer liksom taket over skinnene...........

Hei!

Jeg kjenner ikke det spillet, men det kan høres ut som det er grafikk-kortet som tuller det til for deg. Taket *er* der, men kortet klarer ikke å plassere det riktig.

Ole

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg kjenner ikke det spillet, men det kan høres ut som det er grafikk-kortet som tuller det til for deg. Taket *er* der, men kortet klarer ikke å plassere det riktig.

Ole

Ja... kansje det, men det går ikke det hel, fordi da er liksom skinnene i veien.

Lenke til kommentar

Kanskje disse kan hjelpe deg?

og

Finnes masse guider flere guider på youtube også :)

For og forandre høyden på taket holder du inne Shift. :)

Tusen takk, men nå har jeg et annet problem....... jeg vil endre fargen på veggen, men hvordan gjør jeg det. JEg mener inni den røde sirkelen. (bilde under)

post-204873-1267290009,531_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tusen takk, men nå har jeg et annet problem....... jeg vil endre fargen på veggen, men hvordan gjør jeg det. JEg mener inni den røde sirkelen. (bilde under)

Lenge sia jeg har spilt, men tror dette skal funke: Hvis du ser nede til venstre på bilde så ser du den malingsbøtta. Trykk på den knappen med de tre små bøttene og velg farge der. Du må sikkert velge en og en del av veggen. :)

Hvis du ikke får det til får du si fra så skal jeg sjekke det opp litt nøyere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...