titan2k Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvorfor virker ikke disse i Opera? Blir vel ikke mye kr på dere om jeg ikke kommer videre når jeg klikker på dem Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 De fungerer optimalt her. Du har nyeste verisjon av både Opera og Java? Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Opera Version information Version 7.11 Build 2880 Platform Win32 System Windows XP Java Sun Java Runtime Environment version 1.4 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hva mener du med "ikke fungerer" ..mye i det ordet. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 I går formiddag (tror jeg) fikk jeg opp meldinger med noe slikt som "Proxy error: Could not get banners.pl" der reklamen bruker å være. Senere på dagen funket det. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 I går formiddag (tror jeg) fikk jeg opp meldinger med noe slikt som "Proxy error: Could not get banners.pl" der reklamen bruker å være. Senere på dagen funket det. Jeg har fått opp det to dager på rad (i orden nå). Må være kjipt å gå glipp av nærmere to dagers reklameinntekter. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har fått opp det to dager på rad (i orden nå). Må være kjipt å gå glipp av nærmere to dagers reklameinntekter. MHM Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Fungerer faktisk helt fint i dag, har forresten hatt dette problemet før, derfor jeg reagerte :smile: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei, annonsene virker "helt" fint i Opera. Vi har derimot hatt problemer med annonseserveren etter at vi la over til et annet oppsett på den. Ser ut til at vi har løst problemene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå