tomijorg Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei. Jeg skal kjøpe en coax kabel. Men snakket med en kammerat her tidligere i natt som sa att han mente att coax kabelen hans hadde 6.1 leder evne. altså att det var flere ledninger inni. men etter som jeg forstår så er en coax kabel akkurat lik invendig i oppsettet som en vanlig phono-phono kabel. Hva er riktig. å eventuelt hvor får jeg tak i en slik coax kabel. skal brukes til overføring av lyd fra Pc til Forsterker. Mvh Tom Ivar Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe en coax kabel. Men snakket med en kammerat her tidligere i natt som sa att han mente att coax kabelen hans hadde 6.1 leder evne. altså att det var flere ledninger inni. men etter som jeg forstår så er en coax kabel akkurat lik invendig i oppsettet som en vanlig phono-phono kabel. Hva er riktig. å eventuelt hvor får jeg tak i en slik coax kabel. skal brukes til overføring av lyd fra Pc til Forsterker. Mvh Tom Ivar Coaxial kabel brukes for overføring av lyd og bilde frem til tv'n. Den er bygd opp av diverse isolerende lag og med 1 leder i midten av kabelen. Du skal ha en kabel med jack til phonoplugg tenker jeg. Forslag Har du optisk utgang på pc'n og optisk inn på forsterkeren forresten? Endret 27. februar 2010 av Gsx1000r Lenke til kommentar
tomijorg Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jepp Har optisk på begge deler så da er kabelen kjøpt inn hehe Kanke tenkte like langt vær gang hahaha. Takker for Hjelpen Mvh Tom Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå