Zandreu Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Skulle være: "Hva faen skjer med tv2 a?" Caps lock og skrivefeil kan være fatalt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Tv2 fungerer flott her azz! God morgen forresten. Shagaluf om 3 dager Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Phillipe Gilbert har bursdag i dag. Hvem tror dere vinner dagens etappe? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Du tror ikke på noe brudd altså? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 NRK3/SVT, gutta. Storkonsert. Så det på SVT. Alt for dårlig lyd. Stakkars Hammett falt jo helt bort. Og stemmen til Hetfield er for lengst over spør du meg. Men de klarer å lage show, og de har jo endeløse godlåter så det blir jo til at man ser på til siste slutt. At det ikke var den beste lyden eller stemmen denne dagen er jeg helt enig i, jeg har sett Metallica mye bedre enn det, både på opptak og live. Det er så klart synd at Hetfield har mistet den samme gnisten og punchen i stemmen som han hadde tidligere, men er liksom lite å gjøre med det etter stemmeproblemene hans. Nå er den i det minste grei, selv om den på en god dag er mye bedre enn i Gøteborg. Alternativene til Hetfields stemme er jo enten null Metallica-konserter eller playback, og da tar jeg heller en litt mer clean stemme. Men det var moro og spesielt å se konserten live på TV, det er et fenomen det er altfor lite av i dag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nettopp starta å se Community, må si det virker vanvittig bra. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ferdig med en hard uke på jobb etter i går kveld. Nå venter halvannen uke med fri. Skal på festival, så tenkte å skaffe meg ny outfit inspirert av dette Endret 10. juli 2011 av Termo Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Gjør Carroll noe annet enn å drikke øl? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Da stikker jeg til London de neste 5 dagene, og tar en velfortjent pause fra Silly Season. Håper klubben har noen nye anskaffelser til jeg er tilbake, i mellomtiden ønsker jeg resten av dere her inne god ferie . Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 God tur og god ferie til deg også! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du skal til London for å unnslippe sillyseason? Hehe, jaja, god ferie uansett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tidenes mest forstyrrende film, "A Serbian Film". Noen som har sett den? En kompis av meg kasta faktisk opp etter å ha sett den, og at det nå er totalforbud i flere land sier sitt. Inneholder visst alt det jævligste man kan forestille seg i livet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Etter at den ble totalforbudt så skal "alle" se den. Merkelig det der... Nei, jeg har ikke sett den og ser ikke noe poeng i å gjøre det heller. If you play with fire, you get burned. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 vaknar i dårleg humør og sjuk, må ringe til jobben og seie at eg blir liggande i dag. Men så sjekkar eg kontoen og ser at eg har fått ei knallsolid lønn inn, og humøret kjem seg i det minste litt. Fare for at eg reiser på nettshopping på sengekanten i dag, ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Da har'n sett den siste Harry Potter filmen, den er vel basicly bedre enn alle de andre filmene. Til sammen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Var den bra altså? Tidenes mest forstyrrende film, "A Serbian Film". Noen som har sett den? En kompis av meg kasta faktisk opp etter å ha sett den, og at det nå er totalforbud i flere land sier sitt. Inneholder visst alt det jævligste man kan forestille seg i livet. Hvordan jævlig? Ekkelt som Human Centipide? Eller bare.. Trist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå