Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NRK3/SVT, gutta. Storkonsert.

Så det på SVT. Alt for dårlig lyd. Stakkars Hammett falt jo helt bort. Og stemmen til Hetfield er for lengst over spør du meg. Men de klarer å lage show, og de har jo endeløse godlåter så det blir jo til at man ser på til siste slutt.

At det ikke var den beste lyden eller stemmen denne dagen er jeg helt enig i, jeg har sett Metallica mye bedre enn det, både på opptak og live. Det er så klart synd at Hetfield har mistet den samme gnisten og punchen i stemmen som han hadde tidligere, men er liksom lite å gjøre med det etter stemmeproblemene hans. Nå er den i det minste grei, selv om den på en god dag er mye bedre enn i Gøteborg. Alternativene til Hetfields stemme er jo enten null Metallica-konserter eller playback, og da tar jeg heller en litt mer clean stemme. Men det var moro og spesielt å se konserten live på TV, det er et fenomen det er altfor lite av i dag.

Lenke til kommentar

Tidenes mest forstyrrende film, "A Serbian Film". Noen som har sett den? En kompis av meg kasta faktisk opp etter å ha sett den, og at det nå er totalforbud i flere land sier sitt. Inneholder visst alt det jævligste man kan forestille seg i livet.

Lenke til kommentar

vaknar i dårleg humør og sjuk, må ringe til jobben og seie at eg blir liggande i dag.

Men så sjekkar eg kontoen og ser at eg har fått ei knallsolid lønn inn, og humøret kjem seg i det minste litt. Fare for at eg reiser på nettshopping på sengekanten i dag, ja.

Lenke til kommentar

Var den bra altså?

Tidenes mest forstyrrende film, "A Serbian Film". Noen som har sett den? En kompis av meg kasta faktisk opp etter å ha sett den, og at det nå er totalforbud i flere land sier sitt. Inneholder visst alt det jævligste man kan forestille seg i livet.

Hvordan jævlig? Ekkelt som Human Centipide? Eller bare.. Trist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...