Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvem ser på boksing? Fotball, ftw! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvem ser på boksing? Fotball, ftw! Må bare se denne. Oppbygningen til denne kampen har vært enorm. Haye må bare gå for KO snart. Vinner ikke dette på poeng. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ut ifra de 4 rundene jeg så av kampen var det fortjent at Klitschko vant! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det finale? Vanskelig å forklare sånt. Ikke en direkte finale, men på en måte var det det. Les og forstå. Wlad vant fortjent ja. Haye faller til tider altfor lett, og er ganske passiv. Blir spennende å se aftermathen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Haye ble avslørt. Var fullt klar over at han måtte ha KO idag, likevel prøver han faen ikke. Bullshitter. Gledet meg lenge til denne kampen, så ender det som et stort anti-klimaks. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må gjøre nederlaget enda kjipere når du er så svær i kjeften før kampen og ikke gjennomfører det du sier. Føler de fleste store boksekamper blir et antiklimaks - noe av grunnen til at min interesse for sporten er heller laber, selv om det er veldig spennende når det kommer en god kamp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Må gjøre nederlaget enda kjipere når du er så svær i kjeften før kampen og ikke gjennomfører det du sier. The Liverpool Way 6 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ikke dum nei, buddy. Lenge siden sist, hvor ble det av den torres avataren din egentlig? 1973 ringte i stad og ville ha tilbake signaturen din forresten. Smalltime charlie 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Føler de fleste store boksekamper blir et antiklimaks - noe av grunnen til at min interesse for sporten er heller laber, selv om det er veldig spennende når det kommer en god kamp. Akkurat som de store fotballkampene for objektive supportere. Boksing er den eneste kampsporten jeg ser på tv, mma o.l har jeg null interesse for. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 :!: Game prøver så godt han kan, men makter ikke å komme på samme nivå som før, kanskje alderen som innhenter deg? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Lol. Takk gud for TDF, i dag skal ikke jeg røre meg av flekken. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Ut ifra de 4 rundene jeg så av kampen var det fortjent at Klitschko vant! Helt rett. Synes bare det er kjipt at de to brødrene for fortsette å dominere. Dog, som sagt, helt fortjent. Takk gud for TDF, i dag skal ikke jeg røre meg av flekken. Word. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Usj, hadde mareritt om at Xabi og en annen stor Liverpool spiller jeg ikke husker navnet på signerte for United denne sommeren... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 NRK3/SVT, gutta. Storkonsert. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Engentlig gått litt lei dem, var på 3 konserter på rad, Spektrum var skuffende for some reason. Valle var bra og setlista i Bergen var magisk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 NRK3/SVT, gutta. Storkonsert. Så det på SVT. Alt for dårlig lyd. Stakkars Hammett falt jo helt bort. Og stemmen til Hetfield er for lengst over spør du meg. Men de klarer å lage show, og de har jo endeløse godlåter så det blir jo til at man ser på til siste slutt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Stemmen hans er for clean i forhold til hva den var i gamle dager. Men så mistet han stemmen, og den har ikke vært den samme siden. Litt harsh å si at stemmen hans er for lengst over. Var jo den beste vokalisten utpå der. Mustaine høres jo ut som en gjeng kattunger. Fremragende gitarist tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå