Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må gjøre nederlaget enda kjipere når du er så svær i kjeften før kampen og ikke gjennomfører det du sier.

Føler de fleste store boksekamper blir et antiklimaks - noe av grunnen til at min interesse for sporten er heller laber, selv om det er veldig spennende når det kommer en god kamp.

Lenke til kommentar

Føler de fleste store boksekamper blir et antiklimaks - noe av grunnen til at min interesse for sporten er heller laber, selv om det er veldig spennende når det kommer en god kamp.

Akkurat som de store fotballkampene for objektive supportere. Boksing er den eneste kampsporten jeg ser på tv, mma o.l har jeg null interesse for.

Lenke til kommentar

Ut ifra de 4 rundene jeg så av kampen var det fortjent at Klitschko vant!

Helt rett. Synes bare det er kjipt at de to brødrene for fortsette å dominere. Dog, som sagt, helt fortjent.

Takk gud for TDF, i dag skal ikke jeg røre meg av flekken.

Word.

Lenke til kommentar

NRK3/SVT, gutta. Storkonsert.

Så det på SVT. Alt for dårlig lyd. Stakkars Hammett falt jo helt bort. Og stemmen til Hetfield er for lengst over spør du meg. Men de klarer å lage show, og de har jo endeløse godlåter så det blir jo til at man ser på til siste slutt.

Lenke til kommentar

Stemmen hans er for clean i forhold til hva den var i gamle dager. Men så mistet han stemmen, og den har ikke vært den samme siden. Litt harsh å si at stemmen hans er for lengst over. Var jo den beste vokalisten utpå der. Mustaine høres jo ut som en gjeng kattunger. Fremragende gitarist tho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...