Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Holbrook kan være ganske tøffe, men ville hatt de i svart hvis jeg skulle kjøpt de. Har Fuel Cell og M-Frames som er i bruk ofte, i tillegg til et par Gascans som jeg bruker nå og da. Og selvfølgelig de oransje Jagermeister-brillene :D

Lenke til kommentar

Haha, mine røde Holbrook ser ut som noe en 14 åring har kjøpt på Swag/Urban. Men skal ikke nekte for at de er utrolig komfortable. Blir dog nervøs til tider, har aldri hatt så dyre solbriller før. Så finner komfort i mine gode gamle fake Ray Bans.

Lenke til kommentar

omnomnomnom

Hehe, forrige gang jeg drakk den der skjedde det etter følgende hadde skjedd: Skulle hente en kompis som jobber på en dagligvarebutikk (sier vi bare :p). Han ringte og sa at jeg skulle rygge inn mot lagerporten. Så kom han ut og lempet flere pakker inn i bagasjerommet. Så sa han bare: "Kjør!" :D God helg.

Lenke til kommentar

Liker også Haye. Mange som tror at han taper i kveld, så må støtte han litt ekstra da. :) Pluss oppbyggingen hans til kampen har vært veldig smart. Stor i kjeften i media, og jævlig offensiv. Har vanvittig raske reaksjoner, og comboer, og tror kanskje seier på knockout er det han burde satse på. Klitskjo er vill da. Noe helt annet enn kjøttklumpen Valujev. Blir spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...