Attityd Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg vant et par Oakleys her om dagen. Er ikke rart de ble donert til lotteri. Hvis noen er interessert i et par røde Oakley Holbrook til en 5-600 kroner så rop ut. Skulle ha vært Gascan. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes Holbrook kan være ganske tøffe, men ville hatt de i svart hvis jeg skulle kjøpt de. Har Fuel Cell og M-Frames som er i bruk ofte, i tillegg til et par Gascans som jeg bruker nå og da. Og selvfølgelig de oransje Jagermeister-brillene Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Haha, mine røde Holbrook ser ut som noe en 14 åring har kjøpt på Swag/Urban. Men skal ikke nekte for at de er utrolig komfortable. Blir dog nervøs til tider, har aldri hatt så dyre solbriller før. Så finner komfort i mine gode gamle fake Ray Bans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da var sommerjobben fikset. Lagerarbeid, fint fint for studenter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har alltid sett for meg at Oakley er mer sånn sport-briller elns. Men hva vet jeg Her er forresten de to jeg har sett meg ut til nå: http://otticanet.com/persol.cfm?p_codice_occhiale=PO_2958S&glasses_type=2 http://otticanet.com/persol.cfm?p_codice_occhiale=PO_0649&glasses_type=2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da var sommerjobben fikset. Lagerarbeid, fint fint for studenter. Prøver å få meg sommerjobb på ei videosjappe. Var på intervju i dag og trooor jeg får jobben. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Damn sommerjobber så sent? Har allerede jobbet halvannen måned i min sommerjobb. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, planen var jo det. Ble lurt av den tidligere jobben min. Bare udugelighet og rot der slik at jeg nå, sent, bare må få finne noe annet. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Disse? Haha, ja. Testet dem i offentlighet i dag.. Må fortsette å svelge stoltheten, damene ser ut til å like dem Endret 1. juli 2011 av Attityd Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Liten tvil om at du slo knock-out på oss med de dansemovesa der, Smågal. You know it Skal slå danse-knockout på enda flere i kveld! Sccchhhhhhhnakkast!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 omnomnomnom Hehe, forrige gang jeg drakk den der skjedde det etter følgende hadde skjedd: Skulle hente en kompis som jobber på en dagligvarebutikk (sier vi bare ). Han ringte og sa at jeg skulle rygge inn mot lagerporten. Så kom han ut og lempet flere pakker inn i bagasjerommet. Så sa han bare: "Kjør!" God helg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Vladimir Klitsjko vs David Haye straks. Let's get ready to rumble! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Digger rappkjefta Haye. Håper han tar denne. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Liker også Haye. Mange som tror at han taper i kveld, så må støtte han litt ekstra da. Pluss oppbyggingen hans til kampen har vært veldig smart. Stor i kjeften i media, og jævlig offensiv. Har vanvittig raske reaksjoner, og comboer, og tror kanskje seier på knockout er det han burde satse på. Klitskjo er vill da. Noe helt annet enn kjøttklumpen Valujev. Blir spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Kom deg ut a, Haye. Har fått nok av mind games de siste dagene. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Unnskyld meg, men hva driver Haye med? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Unnskyld meg, men hva driver Haye med? Boksing. Der ja! Haye viser styrke i 3. runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå