Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Var vell i det heile stort sett bare manglende spontankontroll.

var i zambia, så en klatremuligheit, nesten på toppen av ein kampestein så løsna grepet.

falt vell 3,5 meter og landa på hånda, så ble det 2 døgn på sykehus i zambia før man flydd til Johannesburg og fikk operert den.

post-34873-0-47369200-1308236757_thumb.jpg

post-34873-0-12628600-1308236742_thumb.jpg

Endret av imastard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare ha denne i mine innlegg i tilfelle flere slike etiske retningslinjer popper frem. Jeg er forresten også sjokkert over at Smågal faktisk er i ærlig arbeid.

Søtn, kanskje du også burde få orden på livet ditt?

Studentlivet skal ikke være i orden. Ærlig arbeid var aldri noe for meg, dårlig betalt for å gjøre mye. Tar heller ingenting betalt for å gjøre ingenting :)

@Guttorm. Hvorfor må folk dreie dette til United? The sun er en av Englands største aviser. At folk skal reagere på at andre nevner navnet deres i en Liverpooltråd er beyond skinnhellighet og idioti. Og jeg velger å le hånlig av det. Jeg kan nevne Hitler til hvemsomhelst uten at man fornærmer dem om jeg skal sette ting på spissen.

Lenke til kommentar

Jeg holder med deg der, Hyrre. Vi kan ikke forvente det, og ei heller er det noen grunn til å ta seg nær av at noen snakker om The Sun. Det er først og fremst bare en intern oppfordring blant Liverpool-supportere for å i størst mulig grad boikotte avisen og stå sammen.

Når det er sagt er avisen, om vi kan kalle den det utover formatet, helt objektivt sett så rævdårlig at man burde ikke være mange stegene ifra å innføre slike retningslinjer globalt. ;)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Elsker å våkne med en verkende finger på størrelse med en erigert penis.

Venter i spenning på penisvitsene her nå.

Bedre å ha en stiv finger som en erigert penis enn å ha en slapp finger som henger, som en slapp penis. Tenk på det du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...