Runar Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Spam = slett, selv i skravletråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sotra er en rævva plass, skal man til verdens navle må man til Askøy. Hey! Hvor er Eide, Smågal? Har vært på jobb på Ågotnes. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tsktsk, Sotra/Askøy rivaleriet blir aldri gammelt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sotrapedoen er jo her da! Likar du hamburgar? Du er vel i målgruppen hans du? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Føler at jeg gikk glipp av det rivaleriet, men så har jeg vært borte fra Sotra så lenge at jeg slet med dialekten forrige gang jeg var der... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ikke store greiene, men Askøy vil alltid være superior. Samme som Stord vs. Bømlo, hvor Stord alltid vil være best. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ikke store greiene, men Askøy vil alltid være superior. Samme som Stord vs. Bømlo, hvor Stord alltid vil være best. Word! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvor er Eide, Smågal? Har vært på jobb på Ågotnes. Har ikke helt peiling, er helt øde her i hvert fall. Ågotnes er her ombord og sveiser noe greier for oss nå faktisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ågotnes er en plass Smågal..... Tviler på at hele stedet er ombord. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kunne sikkert fått plass til hele stedet ombord, så få folk som bor der. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 litt av ein dag, avsluttande eksamen kl08.15 idag tidlig, klarte ro inn ein B, forderetter å bli lagt inn til operasjon 09.30 for å fjerne metallplate og skruer fra armen etter man leika spiderman i høst. <3 Paralgin Forte Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Man kan ikke nevne the sun fordi da har man ikke respekt for "de 96"? Må bare ha denne i mine innlegg i tilfelle flere slike etiske retningslinjer popper frem. Jeg er forresten også sjokkert over at Smågal faktisk er i ærlig arbeid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Få høre mer om spiderman-historien imastard. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 The Sun, Voldemort, osv. Samme ulla. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kunne sikkert fått plass til hele stedet ombord, så få folk som bor der. My point exactly! Men Ågotnes Sveis er vel litt mer riktig Må bare ha denne i mine innlegg i tilfelle flere slike etiske retningslinjer popper frem. Jeg er forresten også sjokkert over at Smågal faktisk er i ærlig arbeid. Søtn, kanskje du også burde få orden på livet ditt? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Apropos Voldemort, jeg skal på premiera av den siste HP-filmen som kommer om en måneds tid. Bor sammen med en blodfan, så da blei det sånn. /nørd Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Man kan ikke nevne the sun fordi da har man ikke respekt for "de 96"? Må bare ha denne i mine innlegg i tilfelle flere slike etiske retningslinjer popper frem. Dersom vi til stadighet skulle dratt frem i lyset noen som skrev ren løgn og hånte offererne for Munchen....... Jeg vet ikke Det virker forsatt som at mange ikke forstår hvor vannvittig dypt dette stikker i Liverpool. Og som jeg har sagt før, det MINSTE jeg kan gjøre, er å støtte denne boikotten. Hvor jeg bor er ikke relevant imo, klubben ligger i hjerte. Når det kommer til å referere til avisen, så må de fleste innrømme at det finnes langt bedre kandidater å like til, enn nevnt avis? Selv når man ser total bort fra problemstillingen? Jeg er forresten også sjokkert over at Smågal faktisk er i ærlig arbeid. Gutten har vert i møbelindustrien i åresvis! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er forresten også sjokkert over at Smågal faktisk er i ærlig arbeid. Gutten har vert i møbelindustrien i åresvis! Resirkulering av møbler. Rettere sagt destruksjonen av de.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Demontering, kaller jeg det! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Du er Ikea`s svar på NCAP testen. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå