nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Nei, du har ikke det Jotun, men om du har litt respekt for de 96 menneskene som omkom i Hillsborough-ulykken og forstår at det avisen skrev i etterkant var feil, lar du være. Glemte at du var Man Utd supporter, så da var det litt mer forståelig. Fans sang jo til og med rasistiske sanger ang. dette i en reservelagskamp på Anfield. Forøvrig har jeg hengt opp et avisutklipp på rommet av at det var 50 år siden München-tragedien for å hedre dem som var innblandet. Endret 14. juni 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Begynner i det "useriøse" med folkehøgskole på Sørlandet, så sikter jeg meg inn på UiO eller NTNU (Medievitenskap). Er så skolelei nå, og skal ikke i militæret, så da ble det folkehøgskole da jeg ikke føler meg riktig klar for universitet eller høgskole, og må ta matte opp igjen som privatist, som suger. UiO og NTNU er foreløbig de eneste skole jeg har fått med meg som tilbyr medievitenskap, uten å ha undersøkt så mye. Høres spennende ut. Har søkt Medievitenskap på UiO og NTNU selv, i tillegg til UiB, så er hvertfall ett sted til som kjører det studiet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 UiB har og, ja. Enda greiere, er jo 20 minutter med buss herfra. Får nett se, har lyst å komme meg litt ut i verden og ikke sitte fast i Bergen resten av livet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Du får ikke trolle med sånt i min tråd Jotun, så sånn er det *peke på*. Om det er fakta Linda, så er det veldig fint gjort Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Aaaaah, dagens kvinnfolk altså. Internett på kjøkkenet også nå... GTFO 6 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Folkens!! Eg har ei viktig sak eg har tenkt litt på og diskutert med folk her. I desse dagar finner du flust av single tenåringsmødre med eit såpass stort eksponeringsbehov at dei melder på ungen sin som årets lanounge, i håpet om å kunne bevise for verden at det å beholde den lausungen i ein alder av 15 ikkje var ein dårleg idé. Ungen klarte å nå toppen likevel! Ta den, dømmande samfunnsborgarar! Om det er kjekt at gamle menn tar med seg ut bilete av ungen din i dusjen, får vere ein annan diskusjon. Det eg lurer på i kveld, mine damer, er om ein tilsvarande konkurranse der det var om å gjere å få ansiktet til ungen sin på leverposteiboksen ville ha slått like godt an. Kva meiner PL-delen av forumet? Køyr debatt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Synes heller det burde vært "Lano-mor". Beste nakne, badende mamma milf i såpeskum. Så kan ungene holde seg på leverposteiboksen. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 ^ Glad min nevø ikke er med på noe slikt, hadde filleristet søsteren min. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Begynner i det "useriøse" med folkehøgskole på Sørlandet, så sikter jeg meg inn på UiO eller NTNU (Medievitenskap). Er så skolelei nå, og skal ikke i militæret, så da ble det folkehøgskole da jeg ikke føler meg riktig klar for universitet eller høgskole, og må ta matte opp igjen som privatist, som suger. UiO og NTNU er foreløbig de eneste skole jeg har fått med meg som tilbyr medievitenskap, uten å ha undersøkt så mye. Høres spennende ut. Har søkt Medievitenskap på UiO og NTNU selv, i tillegg til UiB, så er hvertfall ett sted til som kjører det studiet. Jeg går på videregående nå, og interesser meg mye for media. Hva er kravene for medievitenskap? Bare generell studiekompetanse? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Singel-livet er rare greier altså. Har vel stort sett vært berusa i 15-16 dager i strekk nå, hatt et vekttap på 8, snart 9 kilo. Fin måte å bygge sommerkropp på(haha) Fikk meg forresten rebound i går natt smågal Trøndersjekkinga funker enda. Desverre hadde ikke dama noen form for prevensjon, og jeg hadde ikke kondom. Håper som fy at hun tok den angrepillen jeg skaffa henne. Ellers er jeg kanskje i deep fuck. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Synes heller det burde vært "Lano-mor". Beste nakne, badende mamma milf i såpeskum. Så kan ungene holde seg på leverposteiboksen. hahaha, eller nakne mødre innsmurt i leverpostei!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hahahahahahahaha :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Grattis da Shurger, hva betalte du? Ligger på Eide på sotra nå, ikke akkurat verdens navle Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Verdens navlelo, kanskje? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sotrapedoen er jo her da! Likar du hamburgar? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sotrapedoen! Bringer minner. Altså.. Du skjønner. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sotra er en rævva plass, skal man til verdens navle må man til Askøy. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kolbotn? YEAH Kolbotn? YEAH Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Number one partyplace likzsz0m! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå