Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Monster-låta er digg. Avsluttet de med Beautiful day eller? Håper Eels tar turen til UKA neste gang det arrangeres. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) setlist frå minnet: That's not really funny, Fresh Feeling, I Like Birds, My Beloved Monster, Novocaine for the soul, Hot Fun in the Summertime(Sly & The Family Stone cover), Love of the Loveless, Tremendous Dynamite, The Look You Give That Guy, Souljacker pt. 1, Prizefighter, Losing Streak, Saturday Morning, Flyswatter, Fresh Blood Det er dei låtene eg er sikker på at han spelte, men kan hende det er ei eller to til han spelte. Fikk introen til Mr. E's Beautiful Blues, men ikkje meir. Vart litt skuffa då ja! Endret 14. juni 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sounds GREAT! Pussig angående Mr. E's Beautiful Blues ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hadde jeg bodd i bygda til Smågal skulle jeg faenmeg gjemt alle møblene mine når gutten kommer hjem etter en måned på sjøen. Word up. Dævver her jeg sitter Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hoy, unconditional offer fra en av skolene jeg søkte på i Enland allerede, gikk overraskende fort. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er det London du soeker til eller? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Både og, skolen jeg har kommet inn på er i London, men har også søkt andre steder, venter på svar derfra nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kom til London du! Hvilket studie og skole er det du har søkt/kommet inn på? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har kommet inn på Kingston - Journalism, media and culture. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kult. Bli journalist i The Sun etter utdannelsen da! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kom til London du! Hvilket studie og skole er det du har søkt/kommet inn på? Hvor/hva går du på forresten, stemmer det at du går journalistikk, eller er det noe jeg innbiller meg? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kult. Bli journalist i The Ingenting etter utdannelsen da! Man sier ikke, skriver ikke, leser ikke eller henviser til den avisen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei og velkommen til fotballforumet. Har kommet inn på Kingston - Journalism, media and culture. Gratulerer. Høres spennende ut. Skal studere media selv til høsten, så blir nok noe innenfor media jeg tenker meg å jobbe som i fremtiden. Har en venninne som skal på LSE (London School of Economics), synes det er litt stas. Skikkelig lesehest. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bra du sa ifra, tror ikke det var derfor han skrev akkuratt det. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Litt vanskelig å forstå hvem som skriver til hvem nå Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei og velkommen til fotballforumet. Har kommet inn på Kingston - Journalism, media and culture. Gratulerer. Høres spennende ut. Skal studere media selv til høsten, så blir nok noe innenfor media jeg tenker meg å jobbe som i fremtiden. Har en venninne som skal på LSE (London School of Economics), synes det er litt stas. Skikkelig lesehest. Hvor og hva slags mediestudie skal du gå på? Har søkt på en del studier i Norge selv også, selv om det sannsynlgivis blir England nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kult. Bli journalist i The Sun etter utdannelsen da! Man sier ikke, skriver ikke, leser ikke eller henviser til den avisen. Why? Eg har overhodet ingen som helst grunner for ikke å skrive The Sun. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jotun er ikke Liverpoolfan. Han bare er her fordi det er koselig. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Begynner i det "useriøse" med folkehøgskole på Sørlandet, så sikter jeg meg inn på UiO eller NTNU (Medievitenskap). Er så skolelei nå, og skal ikke i militæret, så da ble det folkehøgskole da jeg ikke føler meg riktig klar for universitet eller høgskole, og må ta matte opp igjen som privatist, som suger. UiO og NTNU er foreløbig de eneste skole jeg har fått med meg som tilbyr medievitenskap, uten å ha undersøkt så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå