Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Monster-låta er digg. Avsluttet de med Beautiful day eller?

Håper Eels tar turen til UKA neste gang det arrangeres. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

setlist frå minnet: That's not really funny, Fresh Feeling, I Like Birds, My Beloved Monster, Novocaine for the soul, Hot Fun in the Summertime(Sly & The Family Stone cover), Love of the Loveless, Tremendous Dynamite, The Look You Give That Guy, Souljacker pt. 1, Prizefighter, Losing Streak, Saturday Morning, Flyswatter, Fresh Blood

Det er dei låtene eg er sikker på at han spelte, men kan hende det er ei eller to til han spelte. Fikk introen til Mr. E's Beautiful Blues, men ikkje meir. Vart litt skuffa då ja!

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Hei og velkommen til fotballforumet.

Har kommet inn på Kingston - Journalism, media and culture.

Gratulerer. :) Høres spennende ut.

Skal studere media selv til høsten, så blir nok noe innenfor media jeg tenker meg å jobbe som i fremtiden.

Har en venninne som skal på LSE (London School of Economics), synes det er litt stas. Skikkelig lesehest.

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til fotballforumet.

Har kommet inn på Kingston - Journalism, media and culture.

Gratulerer. :) Høres spennende ut.

Skal studere media selv til høsten, så blir nok noe innenfor media jeg tenker meg å jobbe som i fremtiden.

Har en venninne som skal på LSE (London School of Economics), synes det er litt stas. Skikkelig lesehest.

Hvor og hva slags mediestudie skal du gå på? Har søkt på en del studier i Norge selv også, selv om det sannsynlgivis blir England nå.

Lenke til kommentar

Begynner i det "useriøse" med folkehøgskole på Sørlandet, så sikter jeg meg inn på UiO eller NTNU (Medievitenskap).

Er så skolelei nå, og skal ikke i militæret, så da ble det folkehøgskole da jeg ikke føler meg riktig klar for universitet eller høgskole, og må ta matte opp igjen som privatist, som suger.

UiO og NTNU er foreløbig de eneste skole jeg har fått med meg som tilbyr medievitenskap, uten å ha undersøkt så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...