Varmo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er ikke helt inne i det, men tror du kommer deg greit unna Bolanos. Jeg fikk fritak pga. idrett, trang ikke en gang å søke, traff på en hyggelig offiser på sesjon. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vet ikke hvordan det er med høyskole, det må du nesten sjekke opp, men hvis du har fått bekreftet plass ved et universitet, så får du utsatt militæret til etter studiene, og sannsynligvis blir du ikke innkalt på nytt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror det skal være akkurat det samme med Høgskole som med universitet. Har selv søkt bla. Sport Managment i Molde på høgskolen, og vurderer egentlig det tilbudet, om jeg kommer inn da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg ble innkalt til Hæren, 2. bataljon i Indre Troms. Lo godt når jeg fikk brevet (fordi jeg visste jeg kom meg unna), totalt uaktuelt for min del. Dit jeg skal. 2. bataljon er en ren kampstyrke så det kan bli spennende. Om jeg velger å dra da. Kan jo endre svaret mitt til nei når jeg vil. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror det skal være akkurat det samme med Høgskole som med universitet. Har selv søkt bla. Sport Managment i Molde på høgskolen, og vurderer egentlig det tilbudet, om jeg kommer inn da. Sport Management ja, har faktisk vurdert det selv. Dvs. ta idrett årsstudium her hjemme fra høsten også gå videre på NIH. Men vet enda ikke hva det blir til, kommer nok til å omprioritere rekkefølgen frem mot fristen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja det er jo interessante greier. Eneste jeg for tiden kunne tenke meg å bli noe innen. Har ikke snøring på hva jeg kunne tenkt meg å jobbe som videre i livet.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Google Maps med nye metoder. Noen har søkt på veien fra Illinois til Beijing, og ei laang liste med punkter kommer opp. Punkt nummer 28: 28. Padle i kajakk over Stillehavet 2 756 mil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg bare var meg selv, hørte aldri noe mer Nei, gikk på skole på fritiden, 3 års ekstra utsettelse forutenom 2 ekstra som kom atutomatisk pga læretid. Da hørte jeg aldri noe mer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hjem i morra guttorm!! Du har en uke igjen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 1 uke igjenn. Har gått fort da. Håper jeg går askefast Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja det feier vel forbi rett sør for dere nå. Ser ut for at alt går fint her i dag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Eller ikke askefast når jeg tenker meg om, skal ha revisjonstans neste tur. Siden jeg da reiser ut en unke før tiden, er aksefast bad stuff nå Noe ny jobb på deg da eller? siden du har tredd inn i Klofsk og Wh1te sine rekker? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hva jobber du som guttorm? Oljeplattform elns? Har begynt issalgsesongen jeg nå, lei allerede. Jaggu hardt å selge is. Spesielt i eksamenstiden nå, altfor mye skolearbeid i ukene og jobb hele helgene. Burde lest på historieprøve, men orker ikke. Blir vel ikke noe i kveld heller, da LSK kommer på besøk på Sør Arena. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Ja det stemmer, jeg og Jotun er rigpigs Issalg, det må du utdype. Snakker vi is til drinken, eller Hennig Olsen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noe ny jobb på deg da eller? siden du har tredd inn i Klofsk og Wh1te sine rekker? JObber som automatiker enda. Finfint det. Må ha litt erfaring og. Sikter foreløpig mot førstelinjeleder tenker eg. Hvis eg skal være offshore så er det ikke så mange andre muligheter. Hva jobber du som guttorm? Oljeplattform elns? Det er en drittjobb. Mye skitt. Jobbe som oljeplatform ass... Neitakk! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Issalg, det må du utdype. Snakker vi is til drinken, eller Hennig Olsen? Vi snakker Hennig Olsen og Brygga Isbar i Kristiansand Idyllisk sted: Jotun :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Kjedelig å sitte på kontor, jeg tror ikke jeg setter meg noe høyere mål med det første. Måtte være prosjekt elns da. Personell ansvar frister liksom ikke. Ikke nå veritas, men skal begynne der snart. Tenkte det måtte være Hennig Olsen, det er den som er god Litt logisk med tanke på sørlandet osv også da. Var fint det ja, så ut til å være en topp plass å pilse Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Visste ikke at du hadde blitt intervjuet angående russeferingen din Smågal? Link Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da bestemte den stasjonære pcen min seg for å virke igjen. Selvfølgelig gjorde den dette når jeg skulle vise en kamerat hva som var galt, og hvorfor den ikke har slått seg på på over en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå