Hyperio Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jotun må nok jobbe på Troll. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Din kødd hyperio! (Det stemmer faktisk...) Ikke sett fyren siden 97 elns! Vil tippe 2001 på ferjå mellom hjelmeland og nesvik e.l... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Booring aa, vi har ligget her med Snorre B i en uke, meh. Snart ferdig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) ÅÅÅÅ Tenk hvis du hadde vært på Troll, da kunne vi gått ut på dekk og vinket til hverandre Endret 8. juni 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja?! Ikke si du ikke hadde gjort det om du hadde sjansen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dægern da hadde eg følt meg dum. Står og vinke til en fyr eg aldri har møtt..... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lett å gjenkjenne han da. Fyren som springer rundt med ei t-skjorte det står "mora di" på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Veldig vanlig å springe rundt i t-skjorte i nordsjøen.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Faens Telenor. En av de største grunnene til at jeg har det er dekningen og nå er det faen meg helt nede. I morges da jeg satt langt oppå en fjelltopp ble jeg oppringt og pratet lenge i telefonen, men når jeg kommer ned til sivilisasjonen så er det faen meg umulig. Bruker å være motsatt. Great, nå får de ikke ringt meg fra jobben og avklart sommerjobb... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Faen så mye kaure det er ute å går i Oslo sine gater. Jeg finner ikke kjøtt som er værdt å prøve på engang. Drittby. Hva gjør man her tro. weeehuuu. Smågal, du smaker KAURE! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hva er kaure? Husk at vi andre her på forumet kommer fra møblerte hjem! 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hva er kaure? Husk at vi andre her på forumet kommer fra møblerte hjem! Den var ekstra god, iom. at den var rettet mot Smågal. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Godt å se at noen går dypere i poengene her inne. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den er alltid en dypere mening når du er involvert Joltus. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Godt å se at noen går dypere i poengene her inne. Haha, tenkte det kanskje var tilfeldig valg av ord, det hadde nesten vært enda gøyere Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Endeleg i tørre og reine klede efter ein relativt flott dag på Norwegian Wood. Måtte sjølvsagt synge "We all dream of a team of Carraghers!" ein gong eller to på allsangen til Yellow Submarine. Fy farian for eit band Eels er! Skjer med å sette dei gromgutane der på scena så tidleg som 4!? Den som skulle sitte heime og drikke øl på det tidspunktet veit ikkje kva dei gikk glipp av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Eels er digg, slo de til med Susan's House og Flyswatter? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sterk versjon av Flyswatter. Berre Novocaine for the soul og my beloved monster frå beautiful freak-plata, så ingen susans house. Beste plata deira, så hadde vore kjekt med meir frå den. men setlista bestod jo kun av godlåter, så klagar ikkje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå