Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Dumme, dumme, dumme Drillo! Jeg blir så irritert! Hvordan kan du gå ut å si at du er fornøyd med f.eks. et 2-1 tap? Hva er det slags innstilling? Hvorfor i helvete skal vi ha så mye respekt for Portugal at vi parkerer hele skuta bak? Vi inviterer jo de til å komme å score! Angrep er det beste forsvar er det noe som heter, hører du Drillo (og Hodgson)? Derfor jeg elsker Agger og co. som i sin forsvarsposisjon ANGRIPER for å forsvare vårt område. Få ballen bort ved å angripe er den aller beste formen for forsvar. Norge forsøker jo ikke en dritt. Det blir helt random baller opp til Carew/Huseklepp som suger elefant. Åh, det er så mye mer elendig jeg kan skrive, men gidder ikke. Det ble jo selvfølgelig slik at jeg håpte Meireles egenhendig skulle rævkjøre oss til skam.

Anyway, håper bare ennå mer på Ceontrao.

Også de ubrukelige kommentatorene som forsvarer vårt makkverk av en prestasjon. ANTIFOTBALL var det vi leverte og det hater jeg. God natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper du har ro drua litt i natt Hyperio, vi spilte mot kansje verdens beste lag, og Drillo fikk til veldig mye mot dem. Ressursene er begrensa, han gjør det beste ut av dem.

Vell, jeg kom innom tråden for å fortell om en Liverpool supporter som var på puben og så kamp i går. Han klikka fullstendig vinkel når Ronaldo sparket ned Høgli. Jeg har aldri sett det så gale under en liverpool kamp, kan det ha noe med han som sparket og gjøre?

Det var faktisk noen Portogisere også der, de var litt "øvegjidde" :D

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for en udugelig Gamst i avgjørende øyeblikk, hadde vi scoret i går og da hadde ting blitt annerledes. Samt at målet vi slapp inn kom etter noen sekunders ukonsentrasjon i forhold til det strålende forsvarsspillet vi hadde i 50 minutter til da. Jeg tenker ofte det samme, at vi spiller for defensivt og "drittfotball", men akkurat i går var det ikke noe annet vi kunne gjort og som sagt var det marginer som ble avgjørende for at vi ikke lyktes til slutt. Portugal hjemme er rett og slett så overlegne oss at noe annet kunne vi ikke gjøre. Så jo hvordan hver gang vi angrep med noen spillere, mistet vi ballen og fikk lynraske kontringer imot. Vi hadde aldri greid å holde ballen lenge i laget i angrep mot Portugal.

Morsom den fellinga til Ronaldo ja, men utrolig at det ikke ble gult kort. Ikke at det var stygt, men sånt er jo blant de klareste gule kortene du får. Heimedømming.

Lenke til kommentar

Synes ikke det var noe kort en gang. Greit om han hadde begått den forseelsen eller en lignende rett før, men synes egentlig det ikke er noe å gi kort på. Greit å la gå med en advarsel, etter en takling som ikke var stygg, og ikke ødela mye av flyten i spillet. Blir bare mer og mer enn kjerringsport om alt skal straffes med kort. Spente jo bare snublefot på gutten, og "sparket" han ikke ned. Om det skal defineres som sabotasje av spillet og ergo gult kort må jo alt gies kort på. Dette var jo nesten nede ved cornerflagget på vår banehalvdel om vi tenker på samme situasjon. Hadde en Liverpoolspiller fått gult på det der i en PL-match ville jeg blitt lettere irritert.

Lenke til kommentar

Enig med Jeffeliten, greit å la kortene forbli i lomma engang i blant selv om det etter boka er klart gult. Jeg er for flere gule for filming/overspilling, kjasing til dommeren, kynsike taklinger og slikt som faktisk ødelegger sporten. En og annen sinnatakling som ikke volder skade kan vi se mellom hendene, selv om det er vanskelig for guttorm siden det var akksåfæle Ronaldo.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Anyways, jeg mener dette kvalifiserer mer til kort, enten det er gul eller rødt, kontra en som blir utvist for at han legger hånda på kinnet til en motspiller if you catch my drift.

Når jeg så hvordan han rykket til, så tenkte jeg tilbake på Barton. Hva om han faktisk hadde truffet forkjært? Da hadde samtlige hudflettet ham, jeg er bare litt forann her.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det ikke gjør noe om dommeren holder kortene litt i lomma og legger seg på en høy linje hvor litt tøft spill som ikke er over kanten er lov, men jeg er ikke mye for at spillere skal få lov til å slenge ut slike umotiverte etterslengere. Ser jo at Ronaldo bare er frustert på grunn av kampen og fordi han selv akkurat ble eid av en liten norsk fjert, og uten mulighet til å ta ballen bare reiser seg opp for å "sparke" ned en motspiller i frustrasjon. Når det er sagt er det ikke stygt, og hvert fall ikke noe rødt guttis ( :p ), men å frustrasjonstakle etterslengere skal ikke gå upåaktet i min bok. Hangeland fikk vel også et mindre klart gult kort senere i kampen. Men uansett, egentlig en fillesak i etterkant. :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt det skal være rødt, men et sted mellom, som skal være en advarsel mot at sånt ikke godtaes. Kall det gjerne forebyggende.

Synes det er direkte latterlig at enkelte sier at dette ikke kvalifiserer til kort, men at en må tåle såpass.....

Lenke til kommentar

Håper du har ro drua litt i natt Hyperio, vi spilte mot kansje verdens beste lag, og Drillo fikk til veldig mye mot dem. Ressursene er begrensa, han gjør det beste ut av dem.

Jeg er like rolig som England spilte i går. :p Sovet 12-13 timer. Men ja, jeg var irritert. Det er fullt forståelig at man må spille på det man har, men jeg har aldri sett Norge spille så til de grader kjipt. De to sjansene vi hadde kom "ut av ingenting" og ikke pga. eget spill som ikke eksisterte i det hele tatt.

Uavhengig av hvor gode motstanderen er synes jeg man alltid skal gå ut med et mål om å vinne kamper. Ikke bare legge seg bak å minimere tapet eller i beste fall få uavgjort. Og hvis man har som mål å vinne så funker det rett og slett ikke med kun en mann ovenfor midtstreken. Er enig med Ronaldo.

Men nok om det. Bare synd at vi ikke får Solbakken.

Lenke til kommentar

Da var søknaden til studiene i England endelig sendt, ganske lang prosess, og det tok en del lenger tid enn forventet med motivasjonsbrevet etc. men den er hvertfall avgårde nå. Så er det bare å vente på svar som kommer innen 1-4 uker. Spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...