Jefe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 @Dirk Kuyt It's 17.00 in brazil an just finished foot volley tennis on the beach!! Really enjoyed it! Faen at jeg ikke satsa skikkelig på fotball fra tidlig alder. Så jævlig chill. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har bare hatt dritvær siden Tirsdag når vi gikk ut, slingrer så inn i helvete til tider, våkner opp hver time til en rasert lugar skal bli finere til kvelden nå da. Aaaah gleder meg så sykt til 9.juli og avreise Spania. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ta bilder når den tid kommer, hvis du kan. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hva slags internett har dere ombord? Har du dekning på mobilen? Jeg er bare nysjerrig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har ikke dekning på mobilen når vi er ute. Hva slags internett? Tjaa, hehe, bruker en sånn kabel som er på lugaren inn i maskinen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Satellitt på båtene vel? Mobildekning er vel avhengig av hvor dere er. På troll feltet er det Mobildekning... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Tjaa, hehe, bruker en sånn kabel som er på lugaren inn i maskinen. Tenkte mer på hastighet ja.... Regner med det er satelitt, erfaringsmessig så er ikke alltid det så sprekt. Fina veret i dag då! Nå ser du at du har gjort et godt valg Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 DEILIG er ordet her eg er hvertfall! Nyyyydelig vær. Bare litt synd at store deler av dagen ble tilbrakt på Forus, nærmere bestemt IKEA.... Men de har jo grei pizza der hverttfall.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Håper det regner resten av sommeren. Jævla motiverende å jobbe inne når det er så sinnsykt vær ute. Ikke skal jeg ha noe ferie i sommer heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Knallhard oppussing her i sommer. Så vet ikke helt ka eg skal håpe på... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ville heller ha pussa opp og hvertfall ha muligheten til å ta seg en tur ut i sola en gang i blant enn å måtte jobbe inne i en kjip butikk hele sommeren, om det blir sol og bra vær da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hastigheten på nettet her var jo mye bedre enn forventet og tidligere erfaringer på andre båter i hvert fall. Jaja, er vel bare å hoppe i bingen igjen. Bleeeh Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Lol, fikk melding av Termo i dag, "må ha kjørt feil, er jo fint vær her jo" Edit: Sovne i senga med dama etter en sen middag og mange utpils. Våkne klokka halv ett og hun må reise hjem for å lufte hunden. Naboen over finner ut hun skal ha nattespill og holder meg våken resten av natta. Flying start på dagen................................ Endret 4. juni 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Stavanger Aftenblad...... De hadde en feil på framsiden på mange nyheter i går, når man klikket på bildet kom man til aftenbladet.no hele tiden. Det har jo lite for seg all den tid man allerede er der. Og siden dette kun var på noen nyheter tenkte eg som den barmhjertige samaritanen som eg er å tipse om denne feilen. Fikk svar: Ikke klikk på bildet..... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Lol, fikk melding av Termo i dag, "må ha kjørt feil, er jo fint vær her jo" Hva gjør han på da? roadtrip? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Herlig med teknisk avanserte løsninger i 2011 Jotun Nei si det Smågal, heller det enn driveby ivertfall Tror han hadde et ærend, men sa vell ikke akkurat hva. Nå er det vell ikke lenge før Shurger svinger innom heller, han ER på roadtrip. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Endelig fotball igjen. England vs Sveits. Skjer mye i begge ender av banen, så man for håpe på noen mål. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Noen som har stream til kampen i kveld? Stuck i Gøteborg med kjerringa, planlegger å skaffe noen hyppere så hun er long gone klokka 22. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Haha, skal dere på fylla med Shurger nå? :!: Jæææævla piss. Skal aldri logge på facebook igjen på kveldstid, aaalle er ute på fylla og legger ut bilder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå