Maynard James Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Smågal, Termo, Guttorm... Hvor i landet bor dere? Jeg stikker med bilen i morgen, tenkte å ta en lengre roadtrip. Bringer med 0,5 liter whiskey, 0,6 liter vodka, og en halv kasse øl(restene av det som er igjen fra i går) + en god slant penger. Hvem av dere vil på fylla! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er ombord på båten liggende i Bergen for øyeblikket Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tønsberg her Skal som sagt til Stavangerland i helgen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da sier vi det slik at vi møtes i Stavanger? Guttorm bor også i Stavanger, og Termo kommer hit. Perfect. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da tar jaggu meg jeg også turen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nynorskeksamen i morgen. Kunne finni på å dengt Ivar Aasen anyday. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Å hald no stilt med deg! Underbukse med Ivar Aasen på og bilde av Ivar Aasen i lommeboka represent! true story. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 vestlending til beinet veitdu. Eg fikk høyre det i fjor at eg var ein "Aasens mann", og at det ikkje var til å kimse over. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tullegut! Dagen så langt: -starte med å bli utskjelt for noko som ikkje er mi feil over telefon, sjølv om eg oppgav nummeret til den personen som fortener kjeft og prøvde på ein rasjonell måte å forklare at ting ikkje er mi feil. Vart kun avbrutt av meir kjefting og faenskap og ironiske liksom-glade svar på alt eg sa. Stine frå Heka Eiendom fortener deng, i motsetnad til Ivar Aasen. -Få den nyleg avslutta sesongens bortedrakt i posten. -Gått tur OG jogga(mykje å forvente av meg) i regnet. -laga middag. Nei, NO tar eg meg ein velfortent snus og kuler an. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hewitt, du bor i London? Jeg skal bort dit med noen kompiser i juli, og driver og ser på steder vi skal besøke. Så langt har jeg forhåndsbestillt billett til Wembley, og har planer om å ta en tur innom London Eye, Madame Tussauds, muligens en musikal osv. Burde vi bestille biletter på forhånd for disse stedene også, ettersom det er midt i turistsesongen og jeg vet ikke hvor stor pågang det er på denne tiden av året? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sett av penger til et besøk på en heftig resturang! Jo flere Michelin stjerner, jo bedre.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sett av penger til et besøk på en heftig resturang! Jo flere Michelin stjerner, jo bedre.. En av de bedre stedene Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg skal bort dit med noen kompiser i juli, og driver og ser på steder vi skal besøke. Så langt har jeg forhåndsbestillt billett til Wembley, og har planer om å ta en tur innom London Eye, Madame Tussauds, muligens en musikal osv. Gaylord. Skal du ha privat nr til hoff eller? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hewitt, du bor i London? Jeg skal bort dit med noen kompiser i juli, og driver og ser på steder vi skal besøke. Så langt har jeg forhåndsbestillt billett til Wembley, og har planer om å ta en tur innom London Eye, Madame Tussauds, muligens en musikal osv. Burde vi bestille biletter på forhånd for disse stedene også, ettersom det er midt i turistsesongen og jeg vet ikke hvor stor pågang det er på denne tiden av året? Det er ikke nødvendig å bestille billett på forhånd til London Eye og Madame Tussauds, men det kan være greit med tanke på å slippe køene i turistsesongen. Musikal må du nok bestille i god tid på forhånd. Har bare vært på én musikal i London da det er litt lite av interesse, men hvis dere liker Queen så er We Will Rock You veldig bra. Du får spør litt hvis det er andre anbefalinger du vil ha, men ville bare tatt meg tiden til å få sett mye av byen, den er nydelig, men jævlig stor så det er lett å bare få sett de mest sentrale turiststedene som Oxford Street, Piccadilly, Trafalgar, Big Ben og Buckingham, og intet annet. Det er så mye som er verdt å se i London. Hvis dere liker fornøyelsesparker, sjekk ut den beste i London; Thorpe Park. Ca. 30 min eller noe med tog fra sentrum. Endret 1. juni 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Gaylord. Skal du ha privat nr til hoff eller? Kan jeg ikke få nummeret ditt da? Skulle tro man gikk lei av trailersjåfører i den bygda hvor du bor... Planen har hele tiden vært å se kun på de største attraksjonene, så får jeg heller reise tilbake en annen gang og se på andre ting. Får bestille biletter til noen flere steder, så jeg sliper å styre med det hele i selve byen. Skal ikke være lenger enn 5 dager uansett. Hotellet er på Kenigston, så jeg må finne noen spisesteder/puber i nærheten. Skal definitivt ta tipset til JR Ewing og Samebror angående restaurant. Det eneste jeg lurer på da er hvor jeg kan finne en god butikk med Liverpool-trøyer? Finnes det en Addidas-store elns, ettersom jeg tipper på at Wembley er fullt av landslagsgreier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er ikke så restaurantfreak, men sikkert fint. Det er ikke noe problem med restauranter/puber i noen deler av byen hvert fall, det kryr av dem. Kensington er for øvrig et fint område. Kan jo også stikke innom Hard Rock Café, den aller første som ble startet! Adidas-butikkene (finnes hvert fall en i Oxford Street) har noen Liverpool-greier, og de fleste generelle sportsbutikkene har også ekte drakter (men obs obs, som regel "uekte" trykk, sånn glatt trykk) og litt supporterartikler. Utenom det er det utrolig mye falskt rundtom på gatene og lignende, bare å styre unna. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 På fancy-schmancy resturanger lønner det seg nok å bestille bord på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå