Maynard James Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det går bra. jeg har en kasse med øl også Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Hehe Faen, lyst å reise til Pool igjenn jeg. Men det får vell vente til høsten..............PL pause suger max! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Faen, lyst å reise til Pool igjenn jeg. Men det får vell vente til høsten..............PL pause suger max! Jeg også. Er en viss sjanse for at det blir en tur til England i sommer, enten London eller Liverpool bare for opplevelsen, kanskje en konsert og utelivet. Har en uke helt fri fra alt i sommer, så har hvertfall lyst til å ta noen dager et annet sted en hjemme. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Sha nana nanan ana.. Reiser i morgen tidlig på sjøøn, 1 mnd i nordsjøen, jippeeey! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Lykke til, høres ut som båt. Satser på det blir litt vær da, da kan du kjenne du lever Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Lettmatros på REM Mist Satser på det blir litt vær da, da kan du kjenne du lever Helst ikke, har hatt en liten vane for å bli liggende i doskåla om det blåser opp til storm. Hehe Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Heh, noe sier meg at du ikke blir så lenge, eventuellt blir kvitt sjåsyken http://www.youtube.com/watch?v=UYRE9zN6Mgc Heldigvis er det et stykke mellom disse bølgene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har da vært både på fiskebåter og Supply før jeg, så vet hva jeg går til. Lov å håpe på finevær i desse månedene Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Dersom du skal til Stavanger, så er det møteplikt på Sportscafeen hver Liverpool kamp Friksjon Flytter litt lengre sør dessverre, men kan tenkes at det blir en hurratur til Stavanger i ny og ne. Er det noen steder i Bergen hvor røde samles, egentlig? Pleier som regel å ende opp med å se kampen ilag med kamerater, så hadde vært kjekt å kommet seg ut litt for å sett en kamp. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det var litt av en "skjønnhet" det der, Smågal. Hvor ligger den. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Har da vært både på fiskebåter og Supply før jeg, så vet hva jeg går til. Lov å håpe på finevær i desse månedene Jaja, da lider du ingen nød Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Bedre å drikke Øl imo, både for møbler og det mentale. Just ask Smågal. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Møbler var ikke tilfeldig skrevet Bare jeg som har problemer med You Tube på kveldene? Er det når alle amerikanerene logger seg på? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kjipern å dra på sjø nå som alle andre folka har ferie og kommer hjem osv. Menmen, bare 1 uke etter jeg er hjemme igjen er det syden! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan fikk du jobb på båt? Har du sikkerhetskurs og alt det der? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Mhm, har både sikkerthetskurs(IMO 60) og stroppekurs(G11). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hadde jeg bodd i bygda til Smågal skulle jeg faenmeg gjemt alle møblene mine når gutten kommer hjem etter en måned på sjøen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Mye styr å få kurs? Har alltid kunne tenkt meg å jobbe på sjøen. @smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er vel bare å finne noen som har det og melde seg opp, sikkerthetskurs koster en god del da(vi tyok det på Aukra). Stroppekurset var vel 3500 kr. Selv fikk jeg sikkerthetskurset igjennom skolen når jeg gikk fiske&fangst. Stroppekurset meldte rederiet meg opp til.. Så egentlig har ikke jeg gjort en dritt for å få noen av kursene mine @Termo, sannsynligvis det lureste de kan gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå