guttorm Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Moussaka ftw! Ala Guttorm er saker! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Sug og slikk, men ikke bit. Prøv så på å stikke den inn. Hvis du ikke får det til, må du slikke en gang til... --Å tre synål er ikke lett God Helg Du legger hånden din rundt den, putter den i munnen. Den er stiv og våt. Den går inn og ut, fortere. Det renner hvitt ut av munnen din. Du ler og tar ut tannbørsten Endret 27. mai 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 En av tidenes karakterer i TV-sammenheng noensinne: http://www.youtube.com/watch?v=1XTEbU_pKM4 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jadda. Nattskift på psykiatrisk på gang. 6 timar to go. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da var eg på plass i nytt hus i Sandnes. Action når me kom med flyttelasset og en jente på vel 10 mnd og Lyse har vært og kuttet strømmen til huset på grunn av at rottå som bodde her før ikke har betalt regningene sine.... Og de nekta leeeenge å slå den på og. Hyggelig velkomst Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Koselig!!! Får be den rotta betale, ellers får den regningene opp der kroppen er høyest når man plukker Blåbær Vellkommen da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Takk for det! Godt å være hjemme i heimfylket igjen! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Woho, skal med veldig stor sannsynlighet kjøre t/r Tønsberg-Stavanger til helgen @Jotun - Skal tute ved Sandnes, be prepared. Endret 30. mai 2011 av Termo Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg flytter til Rogaland til høsten To eksamener igjen, one to go! Skal bli deilig å bli ferdig med eksamenene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 To eksamener igjen, one to go! Selvmotsigelse? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Dersom du skal til Stavanger, så er det møteplikt på Sportscafeen hver Liverpool kamp Friksjon Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 forbanna kult å bli dumpet på samme dag som bursdagen til Steven Gerrard. Forbanna dritt og møkk. Smågal... Jeg trenger deg. KAURE!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Alle andre dager hadde gått bra? Men føler med deg.. Er noe dritt det der Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Spesielt når det kommer helt fuckings ut av intet. Greit at jeg skal flytte fra henne i høst, men det hadde gått an å gitt det en fuckings sjanse. Jeg vet faen hva jeg skal gjøre akkurat nå. Er sønderknust. Forbanna dritt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Dakar. Det er noe dritt ja, ikke at jeg har opplevd det, men. Når det er slutt, så er det jo somregel trist. Nytter ikke å bli sint da, man må la sårene gro litt, ta livet med ro. Så kan en begynne å fiske etter alle de andre fiskene i havet. For å ta en tør en på slutten: Heldivis har du DJ_Dark! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hahahahaha Han er i Asker, og jeg er i fuckings Steinkjer. Så det hjelper fint lite.. Fin regning på polet idag. 1 liter vodka, 0,7 liter whiskey, og 0,5 liter jegermaister. Er allerede godt igang så dette blir en gøyal dag tror jeg. Får håpe Rosenborg gjør jobben ikveld iallefall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Bedre å drikke Øl imo, både for møbler og det mentale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå