Hewitt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Kjøyra på. Det er ikke vanskelig å søke. Du trenger å fylle inn karakterene dine og oversette fagene du har til engelsk, skrive et motivasjonsbrev og et brev/anbefaling fra en tidligere lærer. Så søker du bare gjennom UCAS og velger de skolene og linjene du ønsker. Det enkleste er å gå gjennom Across the Pond, regner med det er de du har kontaktet, meeen det kan ta litt mer tid å få gjort alt gjennom dem. Derfor tok jeg og søkte hele greia helt selv, før jeg kontaktet dem og fikk dem til å hjelpe meg videre. Det er veldig greit å ha deres hjelp etter du har søkt på skolene og eventuelt kommet inn, for da slipper du å stresse med å få en kopi av vitnemålet på engelsk, osv. Da order de alt egentlig. Jeg studerer forresten journalistikk, kan anbefale det hvis det interesserer deg. Endret 9. mai 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Er det ikke forferdelig dyrt med bosted i London? edit: bah Endret 9. mai 2011 av Attityd Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Look above, jeg redigerte det inn sannsynligvis mens du skrev. Det går greit med bosted. På de fleste skoler kan du bo på campus eller bo på et kollektiv sammen med noen andre utenfor skolen, ingen av de koster noe avskrekkende mye, selv for meg som kun levde på Lånekassen. Det er jo ikke superstandard og svære greier, men det holder i massevis. Og skolen hjelper til med begge, så det er lite problem å få et ok sted å bo. Men klart du betaler litt ekstra i forhold til standarden for beliggenhet i en av verdens metropoler, og skulle du kjørt på med leilighet hadde det nok kostet skjorta. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hehe, har hatt Across the Pond brosjyrer på skrivebordet i årevis. Artig å få høre litt erfaringer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har kontaktet Across The Pond ja, så venter på mail fra veileder nå. Kunne sikkert gjort en del selv som du sier, men siden jeg vipper litt mellom hva jeg ønsker, så trenger jeg muligens å få litt klarhet i forskjellene på noen av studiene, særlig mye innenfor media osv. som er litt difust, veldig mange kombinasjoner, forskjellige navn osv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Søkt skipsfart og logistikk, og satser egentlig alt på at jeg kommer inn der. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Høgskolen i Vestfold? Søkte på det selv i fjor (ikke på topp, kom inn på førstevalget som er et årsstudium jeg er i ferd med å fullføre). Virker egentlig veldig interessant. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Stemmer det ja. Virker veldig ålreit ja, får mye skryt også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Faen så unge dere er! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fant jo ut at jeg er fargeblind, så wiedersehn pilotkarriere og heihei til noe kjedelig dritt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da var Liverbird på plass på russebuksen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Irriterende at footytube fjerner videoene(liverpool highlighs fra kampene) sine hele tiden. -.- Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Skipp et par pils på 3L og kjøp LFC.TV, you know you like it! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Var nettopp i bryllup til søstra mi, der hvor brudgommen er United-supporter, så var det en ganske kjent kar (som jeg dog ikke kan navnet på ) som kom og sang og spilte. Så fremførte han to låter og det var jævlig bra, så alle ville ha en til. Og da blei det YNWA. Da blei jeg nesten på gråten, det rørte et Liverpoolhjerte meget sterkt. Sinnsykt bra fremført også. Nydelig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Høres herlig ut Var ikke han her da? http://www.youtube.com/watch?v=oQA72UAE7Us Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jo var akkurat det det var vettu! Han synes det blei for dumt å kjøre en time fra Nøtterøy for å spille en sang, så tok et par ekstra. Goosebumps.no Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Han er flink ja, husker jeg såg det programmet. Han sang fint, men jeg foretrekket vell Sissel, forutenom The Kop. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Grøftefylla i dag. Forbanna fittedag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Da krysser jeg og andre fingrene for at det også blir en fittekveld for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå