Hewitt Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tror Jotun nevnte i et annet innlegg at han er fra Sola. Oh no i didnt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Begge er fra samme plass guttorm. Men ingen fra der nei. Har en del bekjente og så blir det studier på fruen. Pokker, eg tog an isje Hewitt. Endret 3. mai 2011 av Jotun Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Ok, det blir hyggelig det da! Lykke til Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 JEG STO PÅ FRANSK MUNTLIG EKSAMEN! FUCK YEEEEEEH Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 JEG STO PÅ FRANSK MUNTLIG EKSAMEN! FUCK YEEEEEEH Le congratulations. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Man ser mindre når man står rett bak Erik Thorstvedt på konsert Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Han er ikke liten nei, kicka du han i nøttene og sa du gleda deg til å slå hottentottene ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Wow, wow, wow. Thorstvedt is off limits. Familie... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er helt utkjørt etter natten. Dro til en kompis å sov klokka 7 i morges, og kom akkurat hjem. Etter en uberfet konsert bla i natt. Klarer såvidt å holde hodet oppe. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hørest herlig ut Hadde faen meg gjort seg med en Torres hattrick i dag.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Fy faen det er et helvete å kjøpe nye felger til kjerra når man er en anelse kresen på både utseende, pris og kvalitet altså. Noen tips eller? 18" Edit: Og når jeg selvfølgelig finner noe som kan gå an så må jeg selvfølgelig surre det bort ved å veie de opp mot andre og bruke lang tid på det, så forsvinner de plutselig fra markedet. Gøy. Endret 8. mai 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Hvilken kjerre er det da, jeg liker de med mange eiker og "skrudd". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 A4 01 mod, altså første faceliftmodellen. Er gira på Vertinifelger, og har også finni et sted som selger de billig (1500,-), men produsenten sliter med å produsere nok, så de er vanskelig å få tak i. Liker splittfelger ganske godt, der eikene går ut som eb Y. Var på vei for å bestille Dotz Roadster i går, men da hadde de plutselig forsvinni fra der jeg skulle bestille de. Makan til ustabilt marked altså. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Flere her inne som planlegger å begynne studier til høsten? Har søkt en del forskjellig (medievitenskap og idrettshøgskolen blant annet) via Samordna Opptak. Har tenkt en del på å studere i utlandet også (hovedsaklig England), så har nå tatt kontakt med en veileder som skal hjelpe med søknadsprossessen osv. Er spent på å se hva jeg gjør om et halvt år for å si det sånn Hewitt, du studerer vel i England? Husker ikke om du har sagt hva, men trives du? Og hvordan er det? Føler jeg behersker engelsk osv. bra, men vil jo sikkert bli en liten utfordring uansett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har søkt på eksportmarkedsføring, internasjonal logistikk og shipping&logistikk. Satser på jeg kommer inn på førstnevnte, ellers tar jeg nok et år til med jobbing... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Skal på folkehøgskole til høsten, men planen så langt ser ut til at det blir spilldesign, 3D design og grafisk design osv. Eneste er at det bare er en eller to skoler i Norge som tilbyr slikt såvidt jeg vet, i tillegg er begge to privatskoler. Så blir mest sannsynlig å flytte utenlands i ett par år, eventuelt til min far i Canada. Endret 9. mai 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Stillig, en vassekte spilldesigner. Lag noe kvalitet da, ikke noe EA shite! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har tenkt en del på å studere i utlandet også (hovedsaklig England), så har nå tatt kontakt med en veileder som skal hjelpe med søknadsprossessen osv. Er spent på å se hva jeg gjør om et halvt år for å si det sånn Hewitt, du studerer vel i England? Husker ikke om du har sagt hva, men trives du? Og hvordan er det? Føler jeg behersker engelsk osv. bra, men vil jo sikkert bli en liten utfordring uansett. Do it! Trives veldig godt, angrer ikke på det valget! I tillegg til en utdannelse, får du masse flere goder som en stor opplevelse i seg selv av å bo i og oppleve et annet land, forbedret engelskkunnskaper, nye impulser, kommet deg litt ut i verden osv. Miljøet er fint der, selvfølgelig forskjellig fra skole til skole, men har inntrykk av at det alltid er bra studentmiljø. Maaaasse å finne på utenom skolen, hvert fall hvis du studerer i London, og ikke minst; ganske mye enklere tilgang til Liverpool-kamper. Engelsken er ikke noe problem, hvert fall opplever ikke jeg det som det. Det er klart det kan være bittelitt mer tidkrevende å skrive et velformulert essay, for eksempel, kontra på morsmålet, men det har ikke vært noe problem, hverken skriftlig eller muntlig. Du blir ganske fort vant til det, og engelskkunnskapene forbedrer seg stadig mer og mer. Men jeg tror de fleste skoler krever et standpunkt på 3 eller 4 i engelsk for å komme inn, eller hvert fall for ikke å måtte ta en engelsktest for å komme inn. England er i tillegg et veldig ideelt land å studere i; det er (for de fleste) et veldig fint land med masser å by på, hvert fall i London går jeg aldri lei av byen eller å finne nye ting å gjøre, det er nær Norge med billige flybilletter og kort reisetid, snakker engelsk, og det er ikke minst billig å leve der. Jeg greide helt fint å leve på kun støtten fra Lånekassen hele skoleåret, hadde ikke spart opp noe på forhånd, og da levde vi i tillegg svært så bra med hyppige restaurantbesøk, god mat/mye handling, konserter, mange Liverpool-turer, masse drikking, osv. I forhold til hvordan studenter i Norge lever på mer eller minder samme støtten, kan du leve som en konge i England. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Haha, en kamerat av meg som også søker (han har forresten kommet inn alt) brukte akkurat de samme 6 ordene som du avslutter med. Frister noe enormt skal jeg innrømme. Håper å få søkt i løpet av kort tid, og hvis jeg klarer å komme inn på et av de studiene jeg ønsker (i hovedsak PR/Markedsføring, Journalistikk eller Media) så kan det fort bli studier across the pond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå