Smågal Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nei håddu steikje mi tid! Var bare noe olje så skulle til vettu, gjorde susen det. Den stygge tikkingen var vel egentlig helt borte. Tada! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) hurra hurra, smågal!! Fytti helvete eg skal sjå meir nøye over leigekontrakter i all framtid. Orkar ikkje gå inn på detaljar, men enten du heiar på Liverpool, United, Tambarskjelvar eller Molde 2 - Aldri inngå eit leigeforhold med Heka Eiendom om du har sansen for å få ei ferdig utvaska leiligheit ved innflytting, god og imøtekommande service og har lyst til å flytte ut på eit fornuftig tidspunkt. Ein gong til! Skal du flytte til Oslo, så pass for all del på at du ikkje blandar deg bort i Heka Eiendom. Endret 28. april 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg synes egentlig littegrann at de som heier på United kan blande seg borti Heka Eiendom. 5 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Littegrann faktisk, jeg måtte smile Endret 28. april 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nei håddu steikje mi tid! Var bare noe olje så skulle til vettu, gjorde susen det. Den stygge tikkingen var vel egentlig helt borte. Tada! DÆGERN steike nå hadde du flaks klumpen! Så bra det var en sånn enkel løsning. Men sjekk nå olja litt jevnlig fremover, for det er jo ikke godt tegn at den plutselig er nesten borte. Skifter du olje på den selv? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jepp, dekk også Det er vel det vanskeligste jeg kan å gjøre. Fyller på spylerolje også da! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg synes egentlig littegrann at de som heier på United kan blande seg borti Heka Eiendom. hahahaha, nei veitdu, eg unnar ikkje eingong Gary Neville å blande seg bort i dei. Aune Sand og Marianne Aulie får vere dei to einaste unntaka. Dei to må gjerne leige frå Heka. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jepp, dekk også Det er vel det vanskeligste jeg kan å gjøre. Fyller på spylerolje også da! Hvilken type olje bruker du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Spylerolje skriver han jo. Lese toreae.... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Okeydå, har en liten ide om hvorfor det kom ulyd i motoren hannes. Smørevann til motoren. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Spylerolje skriver han jo. Lese toreae.... Fakkitifakk! Spylervæske! :!: Hvilken type olje bruker du? hmmm.. Sånn svartfarga Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er vel brun vil eg tro. Svart olje er den brukte typen Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Er vel brun vil eg tro. Svart olje er den brukte typen Den svarte er best i sterkt sollys!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Maks 40% er lov vet du.... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Maks 40% er lov vet du.... Mistet deg der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Soting av vinduet vel..... Derfor er den brune best Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Bunkers olje. Just for the Record: Det heter windus wiskey! Ikke spyler væske! Ja, da har man: 1. Lappet dekk. 2. Vert og handlet. (ØL) 3. Vasket 3 maskiner med klær. 4. Levert selvangivelse. 5. Klippet plenen. 6. Skiftet dekk på bilen. Skulle nesten tro jeg hadde utreise i morgen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeje.. Sjofør på russebil i kveld og tjene noen slanter. Blir sikkert en kjedelig kveld.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er sjelden moro å tjene penger..helt til de ligger i lomma. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Sikkert noen fine chicks da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå