Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Ja, det vokser hår over den. :p Tror jeg skal trimme litt, får se hvordan det utvikler seg.

Vel, Jotun. Grunnen til at jeg ikke forventa noe annet er at du virket som en ganske trangsindig kar (no offence, ikke at jeg tror du bryr deg), som ikke alltid har like lett for å si positive ting/holde kjeft når du bør gjøre nettopp det.

Og at tatovering strekker seg dersom du skulle anskaffe en ølmage; så klart. Men du må jo skjønne at jeg ikke vil få en stor pløse hengende på leggen?

Haha, forstår det med bats i grunn. Trodde det et sekund (selv om jeg visste det var skyer). Er lettere å se når den har grodd, tenker jeg. Du ser det også bedre i virkeligheten.

Takk, Shurger! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fet, Redneck! Tatovering :love: Liverpool-tatovering :love: Itje hør på gamlingene her inne!

Og ja, det skal veldig mye til for at en tatovering skal bli stygg av å strekkes. Liek, utrolig mye. Men klart når du er 80 år og huden likeså, så vil jo det som regel ha en viss effekt. Men da er du jo nesten like gammel som Jotun, så da er jo gledene i livet ganske få uansett. :) Og jo, klart det vokser hår oppå tatoveringen. Hvis du tar en tatovering over et sted der det vokser hår, shaver de det bort når du skal tatoveres, men det vil så klart vokse ut igjen. Men hår over tatoveringen er ikke så veldig synlig, med mindre du vokser gorillahår eller studerer stedet med lupe.

Lenke til kommentar

Dummeste eg har hørt. Hvis du føler at eg ikke kan si noe positivt til deg, så har det kanskje noe med deg å gjør?

Skal eg liksom gå rundt og leke godgutt om ting eg misliker bare for moro skyld?

Eg sier rett ut når det er ting eg liker, og eg hater folk som ikke kan hverken si hva de mener eller tåler å høre det andre mener.

Så trangsindig, meget mulig, det har eg ikke sagt noe om. Eg vet faktisk ikke helt hva det ordet betyr, men får slå det opp.

Lenke til kommentar

Du har selvfølgelig helt rett, Torstein. Om jeg ikke tåler negative kommentarer på den, bør jeg åpenbart ikke legge ut bilde på et sted der alle kan kommentere det de vil. Jeg elsker den, og dama mi vet ikke om den enda. Så det blir relativt gøy å overraske henne, må finne på en kreativ måte å gjøre det på. :p

Takk, Hewitt!

Lenke til kommentar

Enig med Torstein. En tatovering er såpass personlig at det er umulig at alle som ser den vil like den. Noen liker ikke motivet, noen liker ikke plasseringen, noen liker ikke utførelsen, noen liker ikke tatoveringer generelt, osv. Men hva andre synes betyr jo ikke sprøyt, det er du som har den på kroppen og som skal kunne stå for og like den. Hva andre synes er totalt irrelevant, spesielt fremmede folk, men også venner, familie og dame. Om de ikke takler den nok til å aksptere det, så er de vel neppe noe å samle på heller. ;)

Edit:

Ikke at jeg tror det er tilfellet her, spesielt ikke på en såpass "usynlig" tatovering som på leggen, men det finnes alltid noen "gammeldagse" som hater tatovering.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Det sa jeg ikke, tok du deg nær av det? Var ikke rettet mot alle, men noen er definitivt litt gammeldagse i tankegangen når det kommer til sånt, da spesielt den litt eldre garde, men så var det også satt i gåsetegn for å understreke det og at det ikke bokstavelig talt er snakk om å være straight-out gammeldags av den grunn.

Lenke til kommentar

Noen bilkyndige her? Hvorfor i hælvete lager bilen min jævlig med tikke-lyder når jeg kjører for tiden? Når jeg trykker ned clutchen forsvinner den som regel.

En kompis hadde samme problemet rett før påskeferien.

Han byttet ut foringene i noe balansegreier mellom bakhjulene, da kjørte bilen fint.

edit: og nei, jeg er under gjennomsnittet bilkyndig, jeg fulgte med når de skiftet foringer. Men de kan være verdt å sjekke. :)

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Sannsynligvis har noen plassert en tidsinnstilt bombe i bilen. Ville vært forsiktig.

Seriøst redd for at den smeller i lufta snart.

En kompis hadde samme problemet rett før påskeferien.

Han byttet ut foringene i noe balansegreier mellom bakhjulene, da kjørte bilen fint.

Konge, da bare gjør jeg det!... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...