The Doctor Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ser Game of Thrones og Justified. Og på lørdag begynte jeg på Sons of Anarchy, satt igår/inatt og så 9 episoder, så nå er det en episode av sesong 1 igjen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 No Strings Attached anbefales på det sterkeste til alle med et like bløtt hjerte som meg... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Sent oppe, Smågal? Tattoo i boks! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jepp, har faktisk sommerferie. Haha. Hva slags motiv enda du på da? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Takk! 6 timer på pinebenken. Verdt det, though! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Den blir sikkert skikkelig fin om 10-15 år når du legger på deg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Haha, du fant veien inn hit fra Jotunheimen, altså? Trollebass Nå er det aldri lett å vite om dette var et seriøst innlegg fra den kanten, men det å legge på seg har ingen nevneverdig effekt på tatoveringen. Edit: Velger å tro det beste om deg i dag, så vi sier at du bare ikke visste bedre. Endret 27. april 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Neida, har ikke sett noen som tatoverte seg og la på seg i etterkant eg. Er helt totalt uvitende. En tattis som strekker seg ser jo helt dønn lik ut. Og hud som har fett under seg tar forøvrig like stor plass. For ikke å snakke om når du blir eldre. Er nok av sjømenn som har tattiser som ser helt absurde ut, og de passer det allikevel. Det kommer sikkert ikke du til å gjør. Men nå er dette på leggen? Skal heldigvis en del til før fettet legger seg der. Edit: Det kan jo hende den blir fin når du blir eldre. Selv om eg tviler. Og nei, eg liker ikke tatoveringer Endret 27. april 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nåvel, Jotun. Jeg har vært hos 4 tatoveringsartister, og de sier alle at det at huden strekker seg ut ikke er noe problem. Det er leggen, ja. Uansett, du skal få lov til å mislike tatoveringer. Regnet ikke med noe annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Såklart at det har noe å bety, hvis du hadde hatt den tattisen på magen din som ung, så drar du på deg en sinnsyk ølvom, så kan enhver standupartist i hele verden komme og fortelle meg slike løgner. Hva skjer om du har på deg en genser med svart skrift på. Du er selvsagt alt for feit og genseren alt for liten. Vil disse svarte bokstavene bli større? Ja. Vil de bli mindre svarte? Ja. Så disse artistene kan faktisk bare gå å henge seg. Men leggen, hvis du blir så feit så har du nok et større problem. Eg liker tatoveringer, som er fine og nøytrale og som for alltid vil være det. Dessverre finnes ikke disse, da de uansett blir ødelagte av skrukkehud. Har sett litt for mange gamliser på jobb, sikkert derfor eg er reservert. Hvorfor regnet du ikke med noe annet forresten? Siste setningen din.... Kjenner du meg? Er eg en tørrpinne liksom? Eller er det basert på den eneste tingen du vet om meg, at eg er United supporter? Ble så nyfikjen. Endret 27. april 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 No Strings Attached anbefales på det sterkeste til alle med et like bløtt hjerte som meg... Sånn søt dramasak? Noe man ser med fruen kanskje? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Tattoveringa ble flott Redneck! Edit: Uhm, Vil det komme til å vokse mye hår ut av ei tattovering på leggen? Just wondering, kunne blitt et artig syn etterhvert :!: Endret 27. april 2011 av Shurger Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hva skal det bak fuglen forestille? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er vel ikke så vanskelig å se at det skal forestille skyer? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aaaaah. Nå såg eg det ja. Vel, har sett bedre skyer. Lignet mer på bats synest eg. Tenkte det var mat til Liverbirden... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Skal faktisk ganske mye til for at en tattis streker seg. Nå vet jeg ikke helt hvordan det går på vekt og slikt, men i forhold til trening i det minste. Er heller ikke sikker på om det gjelder mageområdet. Tror aldri jeg har sett noen med hår over en tattis, men jeg er ikke sikker. Er vel alltids en mulighet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ok. Mulig teknologien er blitt bedre. Er hvertfall nok av gamlinger med både sletne og strekte og ikke minst, skrukkete tatoveringer. Men mange av disse ble jo tatt på et horehus i østen, kan ha noe med det. Får håpe Redneck skadet seg et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå