Teitgutt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 fy farian det var råfett på Belle and Sebastian-konsert i går. Går framleis og nynner uuUUUUuuUUUUuu frå I'm not living in the real world. Dei klarte såvisst å overdøve skuffelsen efter kampen i går. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Herlig Hypo, sånt likær vi. Tja, ganske tam kveld i går faktisk, selv om det var mye folk ute. Starta på vors med en god kompis, endel folk - en plass mellom 15 og 20, 50/50 fordelt gutter&jenter, meget bra. Så hadde vi jo planlagt kvelden videre da, noen som hadde leigd en plass og hadde fest. Veldig mange som skulle, snakk om nesten 400. Jeg drar i den første bilen, når jeg kommer frem og stikker hodet inn døra er de første folka jeg ser søskenbarnet mitt og jentegjengen hennes - på 15 år. Snudde i døra og kom meg tilbake på nach i første bil. Gjennomsnittsalderen var på rundt 15, følte meg så jævlig gammel at det ble litt ekkelt å være der. Men, hehe, det var ikke alle som følte det slik, en kompis av meg tok med seg ei han fann på festen ut i skauen og båra. Uten noen form for prevensjon, morsomt om han har smelt jenta på tjukka, hihi. Vors med mange jenter = mye bilder. Jeg prøvde å se så jævlig ut som mulig på alle bildene, og det lyktes jeg med ganske enkelt, gruer meg til bildene legges ut, for de kommer alltid Når jeg skulle ha på meg skoene og stikke fra nach så var det omtrent en jævla maurtue under skoen. Var ganske møkkete sko siden jeg hadde tråkka i noe jævla møkk av et slag. Prøva å kverke de fleste, men det kryper nok rundt et par hundre maur i hele etasjen nå. Meh, sikkert ikke så veldig interessant, men lovde å skrive et eller annet og jeg er en mannj for mitt ord! 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hmmmf. Sitter å setter opp søknader for studier til høsten nå. Vanskelige greier... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er alternativene da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Fortell nå Termo! Noe idrettgreier du satser på? Step Up 3 anbefales forresten Så den nettopp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har mer enn nok med den originale Step_up eg..... 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Å fy faen, aldri dra ut på byen med mål om å ikke betale en dtrit selv. poenget er at det funker alt for bra. Det er så lett! Så ender man opp med at man ikke har noen økonomiske begrensninger og da er det bare å kjøre på. God helg! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Hadde en fantastisk artig fest i går, EDRU. Gadd ikke å drikke sååh. Anyways, over to zhe story... Når kvelden begynner å sige på og folk er passe dritings fåreslår jeg en fantastisk shottelek. Fikk med meg 3 stykker. Shotteduel! Går ut på: 1 flaske sprit går på rundgang mellom personene og de shotter 1 gang hver og gir flasken til neste, om noen "choker", altså ikke klarer å shotte mer, er man ute. Til slutt hadde de shotta 1x vikingfjord og 1x mintu. Alle 3 fikk ei fantastisk grøftefyll og spydde. Jenta som var med klarte til slutt ikke å gå, spydde på hele seg selv og kjolen.... Skal sies at det var hun som sto igjen som seiers"herre". Overlegen alle andre.. helt til spriten slo inn edit: skal sies at jeg har pittelitt dårlig samvittighet i dag. Stakkars folkene var så dritings i går jeg aldri har opplevd i mine lange år på fylla. Sikkert dårlige i en uke fremover. Endret 17. april 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Dagens påskerebus: Hvem er dette?? Endret 19. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Helt! "Mest udugelige spilleren i Premier League" har i år like mange ligamål som Rooney og flere enn Nani. Endret 19. april 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Måtte en siddis til. ^^ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg klarte det også for faen!!! Var bare for sein Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kan lage en ny rebus imorgen. Evt noen andre kan gjøre det nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Helt! "Mest udugelige spilleren i Premier League" har i år like mange ligamål som Rooney og flere enn Nani. Rooney har ett målpoeng pr. 84. minutt. Nani har ett målpoeng pr. 83. minutt. Kuyt har ett målpoeng pr. 148. minutt. Sånn fyi. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Ække hockey vettu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 ''Æ tell itj målpoeng, æ telle mål æ'' Nils Arne Eggen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Helt! "Mest udugelige spilleren i Premier League" har i år like mange ligamål som Rooney og flere enn Nani. Rooney har ett målpoeng pr. 84. minutt. Nani har ett målpoeng pr. 83. minutt. Kuyt har ett målpoeng pr. 148. minutt. Sånn fyi. Nå var det ikke det som var poenget! De har litt flere assister, men nå snakker vi mål. ^^; Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Helt! "Mest udugelige spilleren i Premier League" har i år like mange ligamål som Rooney og flere enn Nani. Rooney har ett målpoeng pr. 84. minutt. Nani har ett målpoeng pr. 83. minutt. Kuyt har ett målpoeng pr. 148. minutt. Sånn fyi. Nå var det ikke det som var poenget! De har litt flere assister, men nå snakker vi mål. ^^; Kuyt er Liverpools toppscorer (sett bort ifra Andy som nettet 11 for the Magpies), mens Rooney og Nani kommer på henholdsvis 3. og 4. plass for Uniteds del. Antall min. pr. mål Hernandez - 96 Berbatov - 99 Owen - 165 Carroll - 169 Rooney - 176 Park - 209 Kuyt - 236 Nani - 251 Suarez - 327 Meireles - 443 Gerrard - 467 (!) Gogen - 512 Maxi - 574 Cole - 712 Endret 19. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvor ligger van Persie på en slik liste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå