Hyperio Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mordi er ekstrem underholdning. 6 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tipper Maren ryker i kveld uansett Smågal! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, følger dere med på farmen? Tror jeg må starte å se på det, er jo faen meg konge underholdning med all kranglinga med Ståle i front. Haha, ser en eller annen reprise nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Farmen er artig i år ja. Men man må ha noe annet å gjøre i tillegg, for det er nok av dødpunkt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Torsdagepisodene når det er sånn infogreie er teit. Er jo 20 min med piss ingen bryr seg om. Kan jo legge det ut på nettet og heller sende mer med Ståle som faktisk er underholdende. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg krever fyllehistorier i natt/morgen. I shall contribute!! Lev etter "The golden rule". Les signatur Endret 2. april 2011 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Var ute i går jeg, så blir dårlig i dag. Tok det rolig da, og byen på fredag er egentlig ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skal ut i kveld, men ikke garantere noen fyllehistorie Smågal. Nice signatur da. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, følger dere med på farmen? Tror jeg må starte å se på det, er jo faen meg konge underholdning med all kranglinga med Ståle i front. Haha, ser en eller annen reprise nå. Farmen må jeg ha med meg. Synes det har vært bra så langt i år. Kim A. er favoritten. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Enig, Kim A er uten tvil den beste der inne. Fet fyr og den eneste (utenom Tommy denne uka) som tørr å stå i mot ståle. Tipper Ståle velger Morten Emil eller Kim Sondre i kveld og går seirende ut av det igjen. Må vel være på tide med en jentetvekamp snart? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Enig, Kim A er uten tvil den beste der inne. Fet fyr og den eneste (utenom Tommy denne uka) som tørr å stå i mot ståle. Tipper Ståle velger Morten Emil eller Kim Sondre i kveld og går seirende ut av det igjen. Må vel være på tide med en jentetvekamp snart? Aldri si aldri. Det selverklærte Fantomet gikk jo nesten på en smell mot han andre samen, til tross for at han er dobbelt så stor og sikkert dobbelt så sterk. Ahh. Rolig lørdagskveld med Coldplay, fifa og et par øl. Helt ok! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Ståle er ein taper! Eg ler av deg din patetiske taper. "Æ har svart det som e rætt!" Han andre løkrullen skulle lage atomvåpen i 1911..... Endret 2. april 2011 av Jotun Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hehe synes det er gøy at Ståle ryker på selvsikkerheten sin. Men samtidig synd han ryker, nå kommer underholdningsfaktoren til å rase betraktelig, med mindre de som kommer inn neste uke er helt psykopater de også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ståle lager show ja. Men det var ufattelig deilig å se en så kjepphøy person gå på trynet. Hadde egentlig håpt han tapte allerede i saginga. DET hadde vært artig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha. Herlig å se Ståle ryke. 0 poeng, røk på "Æ har svart det som e rætt" og separering fra helvete. Knall. Kan ikke fordra fyren, men håper underholdningsnivået ikke stuper nå. Satser på at Kim A. holder koken oppe på et eller annet vis. Feteste realityideltaker på lenge. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Maaange timers flytur til Filippinene nå om 10 dager, noen som har forslag til serie jeg kan se på flyet? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Til ære for Smågaahl. Ble en tur ut i kveld/natt ja. Skulle egentlig på konsert og se et lokalt up and coming band. I hvert fall tror de det selv. Vokalisten er en litt for PR-kåt punk-gutt. Som en blanding av Morten Harket og Zack de la Rocha. Bare uten de kvalitetene som faktisk har gjort de kjent. Men så viste det seg at de hadde spilt kvelden før. Og i kveld var det discokveld på det stedet. Jeg ser ut som en med ticks på speed på dansegulvet så vi dro. Havnet på en pub som i kveld var stapp full av folk fra 40 +. Dessverre uten noen aktuelle milfs. Satt en feit gammmel DJ i 60-åra som fikk meg til å tro at jeg var i en 60-tallsfilm. Det kriblet etter å dra videre. Til tross for ei dame som prøvde seg. Hun var for gammel. Sorry. Begeret rant over da hun viste meg noen "morsomme" naken-MMSer. Ble til sammen noen øl og en av de verre Irish Coffee jeg har smakt og så dro vi. Fikk et dalende innfall om at vi måtte dra på bowlinga. Jeg fatter ikke hvorfor for jeg ble ganske fort obowlbar. Med det samme vi kom inn traff jeg ei gammel bekjentskap som satte meg litt ut, men coolface ble dratt på og vi spilte i stedet Air Hockey etter mitt ønske. (Så jeg skulle slippe å stå i nærheten av henne.) Jeg ble totalt eid. Og etter å ha svettet, ropt, lagt meg over brettet, sprunget etter pucken osv. måtte jeg bare se meg slått 4-1 (nice score sant?) av den ene kompisen min. (Altså 5 runder.) Surt som faen, men jeg skal ta revansje neste gang. Etter fuckupen på bowlinga dro vi tilbake til puben. Men nå satte vi oss i et svært jævla telt. Tenk deg Arnardo ganger ti. Slikt føltes det i hvert fall. Nå var det også langt mer folk der (stappe fuckings fullt), og også mye unge folk. Slik vi liker. Scouta meg ut ei blond beauty ganske fort og slo meg ned, så klart etter å ha spurt. Prata med henne ei stund, eller forsøkte, det var så sinnsyk høy musikk (finnes det forresten faen ingen steder der man bare kan prate med folk uten å rope?) Kjenner også han som spilte så prøvde å få han til å spille et sangønske fra henne, men det var vanskelig. Anyway, det er jo helt typisk at når jeg treffer ei grei, oppegående, interessant jente så blir hun enten borte i kaoset, det er umulig å prate pga musikk eller så bor hun et år unna slik at det i praksis er umulig å møte henne igjen. Denne gangen var det en sum av alt som gjorde henne umulig. Prøvde å finne henne igjen uten hell. Craaaaaaap. Selv om det hadde passet dårlig nå uansett. Så dro bare hjem. Kompisa mine var long gone. Prøvde å få de med hjem, men de var instinktivt ute etter å helle innpå mer. Har en avtale i morgen/dag kl. 11.15. så måtte nesten dra. Skal bli artig å se hvordan formen blir da... Håper dere reds har hatt ei bra helg til tross for Atkinsons seier. God natt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Har ikke fulgt med, men måtte le av kunnskapene deres ja, helt enig Jotun. Endret 3. april 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå