Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk utvikling for folk som har vært lenge sykemeldt.

De sier de "gleder seg" til jobb igjen, men blir syke med en gang de begynner fordi det var ganske deilig å bare "ha fri" også.

Du kommer nok til å bli uføretrygda nå Erlend!

Lenke til kommentar

Gratulerer Erlend! Har aldri brukket noe selv så jeg vet egentlig ikke hvordan det er, men det virker jævlig nok. En bekjent falt ned fra en stige nylig og brakk begge beina, den smerten og konsekvensene som etterfølger det unner jeg ingen!

Det er jævlig herlig å ha fri og bare chille (speaking of, en måned ferie fra i dag av! :D ), men når man har gjort det en stund så blir det også kjedelig og man savner å gjøre noe fornuftig med dagene. De fleste blir vel egentlig aldri fornøyde. :p

Lenke til kommentar

De sier de "gleder seg" til jobb igjen, men blir syke med en gang de begynner fordi det var ganske deilig å bare "ha fri" også.

Er ikke alle som ender opp som deg vettu Jotun! ;)

Ja Hewitt, det er digg med ferie, men det er ikke digg når man ikke kan gjøre noe annet enn å ligge i senga. Brister i BEGGE beina og eneste som hjelper er avlasting. Har ikke vært ordentlig vondt siden første uka da omtrent, så det har jo ikke vært noe pain, men trenger tid og fred på å gro. :) Heldigvis skjedde det før prognosene. Yey..

Edit: Men for all del, mange som har det mye verre enn jeg har hatt. :p Fikk en ganske ålreit lønning for å ligge i senga nå blant annet.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Er ikke alle som ender opp som deg vettu Jotun! ;)

Er da ikke uføretrygda, selv om eg kanskje likså greit kunne vært det. Men litt dumt å gå ned til 30% lønn da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...