Smågal Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Begynn å se på Entourage Smågal. Tror det er en serie som passer deg bra. Faktisk en serie jeg har tenkt på lenge, har bare aldri gadd å starte. Har hørt mye bra om den, så må vel lastes ned snarest. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det hørtes ulovlig ut. () Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jefe, når kommer neste sesong av soa? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 September sies det. Filmingen av sesong 4 begynner nå i mai. Og de er ute å spiser som oppladning. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Da var sesong 4 av californicaion over. Nok en knallbra sesong. For en serie dette er. Gleder meg på fortsettelsen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Begynt å se Hawaii Five-0 nå. Ganske ålreit serie i grunn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jefe: Takk for update. Surt at det er så forbanna lenge til da, helvette heller. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Endelig kan jeg kaste krykkene! LYKKE! 6-7 uker på krykker og bare gå på tærne gjør jo ett og annet med muskulaturen i beina da, så jeg må rett og slett lære meg og gå på nytt. Ser jo ut som en mongo når jeg går nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Grarulerer :fun: Endret 30. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Takk, er ikke ofte jeg kan si at jeg faktisk gleder meg til å jobbe igjen. Men må begynne litt rolig igjen da, ellers snakker vi vel senebetennelse første dagen. Da hadde jeg heller gått og skutt meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Typisk utvikling for folk som har vært lenge sykemeldt. De sier de "gleder seg" til jobb igjen, men blir syke med en gang de begynner fordi det var ganske deilig å bare "ha fri" også. Du kommer nok til å bli uføretrygda nå Erlend! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer Erlend! Har aldri brukket noe selv så jeg vet egentlig ikke hvordan det er, men det virker jævlig nok. En bekjent falt ned fra en stige nylig og brakk begge beina, den smerten og konsekvensene som etterfølger det unner jeg ingen! Det er jævlig herlig å ha fri og bare chille (speaking of, en måned ferie fra i dag av! ), men når man har gjort det en stund så blir det også kjedelig og man savner å gjøre noe fornuftig med dagene. De fleste blir vel egentlig aldri fornøyde. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Noen her som har sett Community? Eller Blue Mountian State? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Typisk utvikling for folk som har vært lenge sykemeldt. De sier de "gleder seg" til jobb igjen, men blir syke med en gang de begynner fordi det var ganske deilig å bare "ha fri" også. Du kommer nok til å bli uføretrygda nå Erlend! Er ikke alle som ender opp som deg vettu Jotun! Ja Hewitt, det er digg med ferie, men det er ikke digg når man ikke kan gjøre noe annet enn å ligge i senga. Brister i BEGGE beina og eneste som hjelper er avlasting. Har ikke vært ordentlig vondt siden første uka da omtrent, så det har jo ikke vært noe pain, men trenger tid og fred på å gro. Heldigvis skjedde det før prognosene. Yey.. Edit: Men for all del, mange som har det mye verre enn jeg har hatt. Fikk en ganske ålreit lønning for å ligge i senga nå blant annet. Endret 31. mars 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Typisk utvikling for folk som har vært lenge sykemeldt. De sier de "gleder seg" til jobb igjen, men blir syke med en gang de begynner fordi det var ganske deilig å bare "ha fri" også. Du kommer nok til å bli uføretrygda nå Erlend! Er ikke alle som ender opp som deg vettu Jotun! Er da ikke uføretrygda, selv om eg kanskje likså greit kunne vært det. Men litt dumt å gå ned til 30% lønn da.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Går glipp av paradise i kveld pga jobb Krise!! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, det er faktisk ikkje krise. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Fylgjer du med på Paradise eller? Ekstrem underhaldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå