Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde iPhone 3GS før, skifta til HTC Desire nå. Begge har sine klare fordeler og ulemper.

iPhone er mye smoothere synes jeg og har AppStore, som gruser Android Market ned i alle støvleskaft, savner det skikkelig. Dog er det vanskelig å tweake iPhone akkurat som man vil uten å måtte jailbreake og risikere ustabil telefon (som skjedde en periode med meg). Også minus og være bindt til Apple/Itunes hele tiden.

Desire/Android er myye friere på tweaking av themes osv, sykt digg da man kan gjøre nærmest hva man vil ut av boksen. Android Market henger som sagt en del etter, men det kommer seg. Jeg tror at det er nazikontrolleringa til Apple som gjør susen faktisk, det gjør at man slipper så sykt mye dritt som er på Market. Men da kan man til gjengjeld få mye mer på Market som man ikke vil få på AppStore.

Jeg føler iPhone er det beste valget om man ikke bryr seg så mye specs og heller bryr seg om brukervennlighet og Appstore for min del. Vurderer å gå tilbake til iPhone bare på grunn av sistnevnte neste gang jeg skifter mobil, men er litt usikker da jeg nok kommer til å savne den friheten Android gir meg. Jeg merker at jeg lekte meg mye mer med iPhone enn jeg gjør med Desire. Spilte mye mer og lasta ned mye mer apps osv.

Lenke til kommentar

Iphone er vel litt mer brukervennelig og rett frem, har hørt med en del venner som har hatt begge deler, de fleste vil nok rangere iphone øverst, mye pga appstore. Har hørt at andriod er litt knotete, mer ustabilt og har ikke nærheten av samme utvalg av apps. Og de som har/har hatt andriod har som regel måtte roote den(jailbreake) for å få den som de vil. Har egentlig minimalt peiling på dette og ser for meg at en iphone vil passe meg best.

Lenke til kommentar

Meh, trenger ikke nødvendigvis å roote den for å få mye ut av den, men har ENDA flere muligheter om man gjør det, men blir litt for avansert for meg (jailbreaka dog iPhone). Tror som sagt iPhone passer best til mannen i gata som ikke bryr seg om å ha den beste telefonen med tanke på spesifikasjoner osv. iPhone og iOS er ganske rett fram og noe som de aller fleste vil skjønne seg på. Hadde Android Market vært på høyde med Appstore hadde det dog ikke vært noe tvil om at jeg hadde foretrukket Desire/Android.

Smaken er som baken. :)

Edit: Er som jeg sa tidligere at etter jeg kjøpte Desire har jeg tatt meg selv i å nesten ikke bruke telefonen til annet enn SMS og tlf og sånne vanlige ting. På iPhone kunne jeg sitte i flere timer og surfe etter apps og spille osv på senga før jeg la meg osv. Senest i går tenkte på om jeg kanskje skulle kjøpe en iPod Touch bare pga det.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Både Galaxy S, Desire og Iphone4 er alle bra telefoner.

Jeg har selv hatt både desire og Galaxy S, og er helt klart mest fornøyd med Samsung'en, som er den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Iphone er for meg helt uaktuelt da jeg regelrett ikke takler Apple i det hele tatt. Dog har jeg ikke rørt et Apple-produkt siden min Ibook på VGS for mange år tilbake.

Lenke til kommentar

Nå er jeg faen så jævla fittelei av å være hjemme og ikke gjøre en dritt. Helvete det klikker snart for meg.... 6 uker uten å kunne bruke beina aktivt (dvs jobben min) og bare være hjemme og avlaste sliter faktisk noe jævlig både fysisk og psykisk altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg faen så jævla fittelei av å være hjemme og ikke gjøre en dritt. Helvete det klikker snart for meg.... 6 uker uten å kunne bruke beina aktivt (dvs jobben min) og bare være hjemme og avlaste sliter faktisk noe jævlig både fysisk og psykisk altså.

Pass på nå så du ikke får ekstra sykemelding pga. depresjoner eller lignende da :p

On a more serious note: Skjønner deg godt. Høres helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg har derimot motsatt problem, har alt for mye å gjøre om dagene. Masse papirarbeid, jobbing,sosial liv og driver å planelegger neste LHM-Møte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, bor i Trondheim, ikke Nord-Trøndelag. :p

Forøvrig noen som har store ønsker om å lage kamptråden for helgen? Om ikke kan jeg diske opp en iløpet av de neste dagene. :)

Lenke til kommentar

Noen som har sett freaks and geeks? Helt latterlig at den har en 9.5 rating på imdb, flirer faen meg mer av Skavlan. Nå har jeg riktignok bare sett 6-7 episoder men.....

Nå ser jeg ikke på Skavlan, men jeg tror du forventer litt for mye humor ut av Freeks and Geeks. Er ikke en plain komiserie som Friends, That 70s Show eller Modern Family. En salig blanding av komedie og drama vil jeg si. Episodene er jo også på 45 min hver, hvorav de nevnte seriene er på "komilengde" er 22 min. Jeg liker serien godt, men at den får en 9,5 på imdb er selvfølgelig merkverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...