Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forventer jo at man skal kunne sjekke selvangivelsen med en gang når det faktisk er en tjeneste de tilbyr og i tillegg har brukt 1mrd (!!) av våre skattekroner på. En ting er at den bryter ned, det kan skje alle, men at de bruker 2-3 dager på å fikse det er SVAKT. Hadde det vært en privat side/en side der noen faktisk hadde tapt penger på at siden er nede hadde den blitt fikset med en gang.

Lenke til kommentar

Alle klager på altinn, men det er ganske hysterisk at alle skal inn med en gang for å sjekke. :p Får jo ikke pengene før om lenge uansett. Jeg tar det med ro og venter på et brev i posten.

Pleier ikke bry meg nevneverdig eg heller da eg alltid legger opp til å få igjen på skatten.

I fjor derimot.... Den fordømte skatteetaten fant ut at eg og kona skulle betale 10% i skatt. Og eg var i sjøen rundt jul, så eg oppdaget dette selvsagt for seint.

10% skatt på en lønning der man har spart en del overtidstimer for å få de på rett side av året er drit :p Fryktet en sinnsyk baksmell.

DA betyr det litt å få sjekket nettsiden til 1 milliard.

Lenke til kommentar

Da servern knela var det tundt 200K som hadde prøvd å logge seg på, jeg synes ikke dette hørtes veldig mye ut.

@ Smågal. Det kan selvsagt se jævlig ut, det finnes ingen garantier for dette, men så lenge du og dama koser seg, så kan resten bare mene det de vil. Dog har jeg skjelden eller aldri fått negative kommentaer, heller motsatt. Er ikke like ivrig på gulvet nå lenger da, men det var morro før.

Lenke til kommentar

Har testa HTC Desire, liker ikke noen av mobilene HTC har(har ikke prøvd alle da). Pappa har hatt et par HTC osv. Er ikke akkurat noen apple-fanboy, men iPhone 4 liker jeg jævlig godt, men det kunne vært greit å ha noe ikke aaalle andre har.. Har du testa denne Galaxy S? Virker interessant den.

Lenke til kommentar

Har iPhone 4 - knallfornøyd, fantastisk på alle andre måter enn visse ting i OS-et som er litt restrikt. Men alt det andre gjør opp for det. Men med mindre du har hastverk, er det kanskje lurt å vente på iPhone "5" som kommer i løpet av sommeren hvis du først skal kjøpe iPhone?

Lenke til kommentar

Har eid en Galaxy S i et halvt år nå, og er sykt fornøyd med den. Den siste oppdateringen har gjort den utrolig brukervennlig også, og skjermen er det beste du finner på dagens marked. Allikevel vil jeg ikke anbefale den nå, mtp at Galaxy 2 kommer om et par måneder.

Hvis du absolutt må ha telefon nå, så gå for Optimus 2X. Den er dritrask, har bra skjerm og har alt av dagens teknologi. Anbefaler deg uansett å vente i et par måneder, mye bra kommer etterhvert nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...