Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig ferdig med Breaking Bad(S4 kommer vel snart?).

Sesong 1, dårlig IMO - 2+/3.

Sesong 2, Tok seg opp til tider, veldig varierende, fra helt geniale episoder til episoder jeg bare hadde lyst til å krysse ut og finne på noe annet. 4.

Sesong 3, klasse omtrent igjennom hele sesongen. Vart helt hekta igjen, men tapte seg mot slutten desverre, vart litt bedre på de 2 siste episodene, men de 3-4 episodene før de igjen var helt på trynet. Var ei episode som kun handla om ei jævla flue, dritkjedelig. 5.

(skala 1-6)

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Det er ikke så vanskelig å danse. Føl rytmen, ikke noe pro greier altså, men det er ikke så vanskelig som man tror.

Skjelden gutter danser da, finn en dame og sving deg med henne, smal sak. Litt promille er en fordel, men kjenner jeg deg rett så er ikke det noe problem :p

Lenke til kommentar

Lar jenta lede? Auch! Ikke noe problem å danse, er som regel den første på dansegulvet. Bruker å ta noen jævla fete brakedansetrinn siden jeg breaket før. Eller, jeg tror i hvertfall det ser fett ut, men sannsynligvis helt forjævlig.

Men å kunne tatt et par minutter solo-dance på dansegulvet med sånn skikkelig dansing, hadde vært helt konge. :p

Lenke til kommentar

Lar jenta lede? Auch! Ikke noe problem å danse, er som regel den første på dansegulvet. Bruker å ta noen jævla fete brakedansetrinn siden jeg breaket før. Eller, jeg tror i hvertfall det ser fett ut, men sannsynligvis helt forjævlig.

Men å kunne tatt et par minutter solo-dance på dansegulvet med sånn skikkelig dansing, hadde vært helt konge. :p

Lede var dårlig ordlegging. Men henger meg som regel på og svinger hun rundt osv. har aldri vært noe problem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...