ErlendRU Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Parkeringsvakter er faen meg det verste jeg veit. Må være det yrket med mest maktkåte idioter der ute. Er du 1 min for sent ute hiver de seg over bilen som de verste ulvene. Nei, de er djevelens verk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Kan jo alltids prøve.. Det er sure penger.. @jotun Endret 21. mars 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du må ta det med senter ledelsen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tippeligaen er bare trist.This! Sluttet og følge med da jeg hørte at Gunnar AAse ikke kunne komme på viking trening for frisøren haddde klipt han feil........... Det er egentlig trist, men samtidig klarer man (jeg) ikke å la være å følge med. Torstein : prøv å snakk deg ut av den. Ny situasjon. Ung og dum. Travelt. Dokumentasjon på Legetime osv.... Eller gjør som søstra mi. Hun kjørte plutselig opp på fortauet for å svare telefonen. (Selvfølgelig bruker hun ikke handsfree). Midt i samtalen kom det ei dame bort og banket hardt på vinduet og ba henne kjøre av fortauet. Da rullet søstra mi ned vinduet, gjorde seg helt dum og sa ei setning på tsjekkisk! Greit å kunne flere språk. Parkeringsvakter er faen meg det verste jeg veit. Jeg synes ideen om å ta betalt for å bare sette fra seg bilen et sted er ganske kreativt. Må ha vært det norske Finansdepartementet som patenterte det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Lønner seg å klage iallefall, er utrolig hvor mange p-bøter som blir trukket tilbake. Har fått to sjøl (inkl bil tauet) men aldri betalt en krone. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Lønner seg å klage iallefall, er utrolig hvor mange p-bøter som blir trukket tilbake. Har fått to sjøl (inkl bil tauet) men aldri betalt en krone. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Lønner seg å klage iallefall, er utrolig hvor mange p-bøter som blir trukket tilbake. Har fått to sjøl (inkl bil tauet) men aldri betalt en krone. *Fail* Hvordan det? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Not to brag, men jeg har klart å snakke meg fra en bot, i Oslo av alle steder! Det er ikke bare en urban legende, det er faktisk mulig. Tok nesten til tårene 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hva skal jeg si da? Jeg hadde det så travelt at jeg "glemte" bot? God jul, sier de da og ler. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tingen er jo at du hadde lov å stå der, glemte bare lappen. Du prøvde ikke å lure deg unna noen kroner i avgift..... Grunnen til dette systemet er for å hindre pendlere og folk som jobber på senteret å parkere der. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Mye preik i denne tråden som ikke er fotballrelatert, skulle nesten tro det var en tråd på kvinneguiden.no Endret 22. mars 2011 av AllFather Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 News for you, les førsteposten Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg begynner å bli full klokka 12 på dagen. FML Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tingen er jo at du hadde lov å stå der, glemte bare lappen. Du prøvde ikke å lure deg unna noen kroner i avgift..... Jepp. I tillegg var ikke oppmerkingen så bra, så var litt vanskelig å se. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg begynner å bli full klokka 12 på dagen. FML 12 på en tirsdag. Spenstig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Finns verre skjebner enn som så. Haddet det vært snakk om Crack-Cocaine sååååe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå