Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tenkte å se den selv, men gikk for en film jeg ikke har sett før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tenkte jeg skulle se Grizzly Man i kveld. Herzog overbeviste meg med Encounters at the End of the World. Sær type. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 "21" på TV3 nå, verdt å ta en titt, konge film. TV3 er desverre et nøkkelord. Så Green Street Hooligans i går. Anbefales. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hadde faktisk glemt hvor jævlig TV3 er på reklame, helt jævlig å se en film på den kanalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) 21 var en flott film Endret 6. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Al Pacino og Johnny Depp er seriøst fantastiske skuespillere. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tenkte å se Inception jeg. Folk reagerer jo med hakeslepp når jeg sier jeg ikke har sett den.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Så den tredje Twilight-filmen i kveld jeg.. Sett alle tre til nå, men husker ingenting fra den forrige.. Anbefales ikke mao. Trenger noe testeron nå. Endret 6. mars 2011 av WCH Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skal må se en film på TV3 eller Viasat4 må man jo begynne en halvtime etter sendestart og benytte PVR. Er så håpløst mye reklame der at filmene blir jo over halvtimen forlenget. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Huska eg såg Titanic på tv3 for nokon år sidan, det varte ein del tima Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tenk ringenes herre triathlon på tv3 :!: 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hmm. Tror det er 3 sesonger av "24" jeg ikke har sett. To av de som er midt i og den siste hvis jeg ikke husker helt feil. Vurderer egentlig å se alt på nytt. Lenge siden jeg så de to første hvertfall, også liker jeg å få kontinuitet i det. I såfall har jeg en god del timer underholdning foran meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har alt av 24. En av mine absolutte favoritter sammen med Sons Of Anarchy bla. Setter sesong 1 og 5 høyest. Spenningsnivået der er vanvittig. Spesielt i sesong 1, da konseptet 24 var helt nytt og ikke minst jævlig spennende. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Anbefaler Californication jeg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Akkurat begynt på sesong 2 av Deadwood, er helt forelsket i Ian Mcshane Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha http://www.youtube.com/watch?v=EpsKKPuTYCI Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Faen ikke lett å søke skoler man faktisk har litt lyst å gå på altså! Har kommet fram til hele TO studier jeg kanskje muligens litt en smule kunne tenkt meg å gå på. Men føler samtidig jeg må finne noe snart også, hatt to friår nå, og er lei av jobben, så enten må jeg finne et studie, ellers må jeg finne en annen og litt mer givende jobb. Men kommer til å føle meg som tidenes sugg om jeg ikke får meg noen utdanning (no offence til de som ikke har det, går nok på mitt eget selvbilde og hva jeg får ut av livet ). Hadde vært så deilig å komme opp med et konsept/idé til et eller annet og utvikle det og kunne leve av det. Lov å drømme hvertfall, livet er hardt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hadde vært så deilig å komme opp med et konsept/idé til et eller annet og utvikle det og kunne leve av det. Lov å drømme hvertfall, livet er hardt. Du kan kjøpe mitt konsept billig. Jeg har ikke tid/ork/krefter/ressurser til å gjennomføre ideen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå