Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Endelig var spillerstallen oppdatert på Fifa 11. Måtte nesten teste en match online med dette laget i 4-4-2 Formasjon:

Reina

Kelly - Carra - Agger - Johnson

Kuyt - Gerrard - Meireles - Maxi

Caroll - Suarez

Tror du jaggumei ikke at Carroll scoret 2 ganger på hode ? Joda det gjorde han, mens siste målet i kampen ble satt ved en servering fra ett offansivt løp fra Agger som Carroll kunne fint plasser inn i ett åpent mål. Hatrick i debuten hans. Dette lover godt.

Sluttresultatet ble forresten 3-0 til Liverpool. Spilte mot Juventus og la merke til at Aqulani deppa endel etter kampen var avblåst :)

Har du gjort det manuelt, eller er det update?

Kom vel update for ikke så lenge siden, nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig var spillerstallen oppdatert på Fifa 11. Måtte nesten teste en match online med dette laget i 4-4-2 Formasjon:

Reina

Kelly - Carra - Agger - Johnson

Kuyt - Gerrard - Meireles - Maxi

Caroll - Suarez

Tror du jaggumei ikke at Carroll scoret 2 ganger på hode ? Joda det gjorde han, mens siste målet i kampen ble satt ved en servering fra ett offansivt løp fra Agger som Carroll kunne fint plasser inn i ett åpent mål. Hatrick i debuten hans. Dette lover godt.

Sluttresultatet ble forresten 3-0 til Liverpool. Spilte mot Juventus og la merke til at Aqulani deppa endel etter kampen var avblåst :)

Har du gjort det manuelt, eller er det update?

Det har kommet en update av spillerstallen :)

Lenke til kommentar

Hadde min share med tannverk i tenåra(til alle 14åringar: moralen er at ein skal pusse tenna sine både morgon og kveld!), og det er seriøst det vondaste eg har opplevd. Tilogmed vondare enn då eg brakk armen så den stod i både ein og to vinklar, så det seier jo sitt. Oppsøk tannlege.

Anyway, er ein tannlege som er kjent i heimbyen min for å ikkje vise nåde what so ever, og for at alt gjer vondt så lenge ho er inne i bildet. Ho kan sjå på deg og få det til å gjere intenst vondt. Den dama utførte rotfylling på meg, og eg har framleis vonde mareritt om då ho køyrde ei "nål" opp i ei betent nerve og gravde godt rundt i den. I slike tilfelle kan sjølv den mest macho mann grine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...