ErlendRU Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Siden jeg ligger hjemme i senga og kjeder dritten av meg fant jeg en statistikk på det nest beste, ordet "fuck" i en eller annen form. På 36 episoder ble dette brukt 2980 ganger, noe som gir et snitt på ca 83 "fucks" per episode, noe som kan sies å være rimelig mye når hver episode varer i 50-60 min. De telte også opp "cocksucker" men hadde ikke da med sesong 1 der det var klart mest av det. Kilde Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Haha, og jeg er egentlig ikke spesielt overrasket i det hele tatt. Tipper Ian står for de fleste cocksucker i Deadwood. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.imdb.com/title/tt0110912/quotes -> Ctrl+f -> fuck -> enter, enter, enter osv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Haha. Trodde de var rimelig strenge på banningen på TV i USA, men HBO er vel ikke det Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Haha. Trodde de var rimelig strenge på banningen på TV i USA, men HBO er vel ikke det Premiumkanaler har vane for å være mer normale, i europeisk forstand. Der er det både vold, sex, dop og hele shebangen. True Blood, Breaking Bad og Dexter er gode eksempeler på dette. Endret 23. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ser ut som noen har funnet en ny måte å lure til seg frispark ^^ por favor Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Haha, kontra å bare slenge seg er jo det der nesten klasse. Dog sleipt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hah, får håpe det der ikke catches on. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Endelig var spillerstallen oppdatert på Fifa 11. Måtte nesten teste en match online med dette laget i 4-4-2 Formasjon: Reina Kelly - Carra - Agger - Johnson Kuyt - Gerrard - Meireles - Maxi Caroll - Suarez Tror du jaggumei ikke at Carroll scoret 2 ganger på hode ? Joda det gjorde han, mens siste målet i kampen ble satt ved en servering fra ett offansivt løp fra Agger som Carroll kunne fint plasser inn i ett åpent mål. Hatrick i debuten hans. Dette lover godt. Sluttresultatet ble forresten 3-0 til Liverpool. Spilte mot Juventus og la merke til at Aqulani deppa endel etter kampen var avblåst Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Startet Career med Liverpool og scorte to med Maxi i første match. Slo Spurs 2-1 borte, og kjøpte Ashley Young fra Villa rett etterpå. Reina Johnson - Carra - Agger - Enrique Gerrard - Adam Suarez - Meireles - Young Carroll Sånn ser laget ut. Hadde ikke råd til Coentrau så tok Enrique som også er ganske ung. Bytter på Johnson og Kelly på backplass. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Endelig var spillerstallen oppdatert på Fifa 11. Og vips ble Chelsea et populært valg på fifa. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Herregud jeg savner å spille FIFA, online og med kamerater. :( Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Personlig fan av The Wire, mye artig språkbruk i den og, men favorittscena må være denne http://www.youtube.com/watch?v=LN5eYFH8HZ8 Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kan bli vanskelig å lære ungene opp i språkbruk etter å ha spilt inn en sånn scene Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Haha, Shelvey MÅ jo bare være en damemagnet! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ikke la deg lure av det lange håret, Smågal. Det der er nemelig Carroll, ikke Caroll. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Haha, Shelvey MÅ jo bare være en damemagnet! Han ligner litt på Golum på det bildet dær Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Endelig var spillerstallen oppdatert på Fifa 11. Måtte nesten teste en match online med dette laget i 4-4-2 Formasjon: Reina Kelly - Carra - Agger - Johnson Kuyt - Gerrard - Meireles - Maxi Caroll - Suarez Tror du jaggumei ikke at Carroll scoret 2 ganger på hode ? Joda det gjorde han, mens siste målet i kampen ble satt ved en servering fra ett offansivt løp fra Agger som Carroll kunne fint plasser inn i ett åpent mål. Hatrick i debuten hans. Dette lover godt. Sluttresultatet ble forresten 3-0 til Liverpool. Spilte mot Juventus og la merke til at Aqulani deppa endel etter kampen var avblåst Har du gjort det manuelt, eller er det update? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Sååå søøøtt bilde! Carroll virker som en virkelig blid og fin fyr av det jeg har sett så langt. Ja, jeg vet han har noen episoder på nakken, men han virker alltid som en skikkelig koselig og nusselig fyr som aldri slutter å smile på bildene og videoene etter overgangen. (Til Shelvey: Hahaha, looking good ja!) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jaja, ligger her og får ikke sove fordi jeg har så FUCKINGS vondt i beina etter å ha skada meg på skiferie. I morgen skal jeg på jobb som involverer mye gåing. FML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå