Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 South Park er temmelig bra, fin blanding av fjas og genialitet. Det beste av animasjonserie, tett fulgt av The Simpsons. Family guy,Futurama og American Dad er også småbra, men ikke i samme høyde som de to nevnte på toppen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Når det gjelder komiserier regjerer Scrubs klart på topp, etterfulgt av South Park og Friends. Ser Community, 30 Rock, TBBT og Two and a half men for tiden, og selv om jeg ler litt av alt når de ikke halvveis opp til de tre øverste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Attityd: White Collar er artig. Er litt for glad i sånne "ekspert" serier, der noen av egenskaper som hjelper politi. Type Castle, White Collar etc. Castle er blitt en favoritt her hjemme. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Castle er blitt en favoritt her hjemme. Castle er helt konge, og hovedkarakteren imponerer meg mer og mer. Jeg elsker hvordan den serien skiller seg ut fra CSI etc., spesielt med sakene de har. Enkelte av plotene er helt geniale. En av mine favorittserier for tiden. Har du sett på The Mentalist? Tror den passer bra i den serietypen som du nevner, artig hovedkarakter som er flink til å lese mennesker og er ikke redd for å gjøre smått kontroversielle ting. Favorittserier kan jeg ikke nevne, da jeg f. eks elsker første sesongen av Heroes og Prison Break. Dessverre tapte begge seg etterhvert, selv om PB ligger høyere overall. Så har man serier som The Wire og Generation Kill, som er knallbra... men det blir for dumt å glemme 24 og Prison Break. Også er det Fringe som har løftet seg opp for tiden, samtidig som jeg liker humorserier som HIMYM og TBBT. Glem det, jeg har sett 24 forskjellige serier de tre siste årene. Dette er umulig for min del... Endret 20. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Californication Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nedtur, kom ikke inn her da jeg kom hjem fra bursdag i morges. Mulig verden gikk glipp av noe... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Gjorde vi helt sikkert! Daamn. Nettopp ferdig med sesong 1 av Breaking Bad nå. Sesongavslutningen var ikke det helt store hvertfall, og det har ikke levd opp til en 9.3 som den har på IMDB. Men det er en bra serie og jeg liker den, men håper den tar seg opp videre. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Gjorde vi helt sikkert! Daamn. Hehe, hadde nok hatt en del på hjertet Prøvde å skrive et innlegg på mobilen ganske tidlig på kvelden, men ble ikke noe greie på. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Den blir bedre ja. Bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Synest allerede at første ep i s2 var mye bedre enn hva noe i s1 var. Spennende gjennom hele episoden faktisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har så smått begynt på Deadwood nå, liker det jeg ser! Timothy Olyphant viser kvalitet her også, liker den fyren meget godt. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=P3Bpukvdbso Haha, jeg ler like godt hver eneste gang jeg ser den scenen der. Bazinga! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har sett 3 minutter av første episode av Mad Men, og kan allerede nå se at dette er en serie som jeg kommer til og digge! Takker for anbefalingen, hvem enn det var Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Liker den sinnsykt overdrevne bruken av ordet 'cocksucker' i Deadwood! Går jo ikke en setning uten at Al sier det. Fin fyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ian McShane ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mVAKMCE1Cms&feature=related Hahahahahaha Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bjørn-Terje fra Tangerudbakken som synger? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Liker den sinnsykt overdrevne bruken av ordet 'cocksucker' i Deadwood! Går jo ikke en setning uten at Al sier det. Fin fyr. Tok meg endelig vett til å begynne på serien igår, så første episode. Cocksucker ble veldig mye brukt iallefall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Leste en på nettet som telte de 3 første episodene. Var vel 23 ganger eller noe. Ikke finni tall på hele serien da. Men i sesong 2 har de vært svake på bruken av det. Halvveis i sesong 2 nå, og synes serien holder høyt nivå! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Husker jeg leste en statistikk en gang på hvor mange ganger Jack Bauer sa "damnitt" i 24-hitorien, og det var ikke rent lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå