Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

South Park er temmelig bra, fin blanding av fjas og genialitet. Det beste av animasjonserie, tett fulgt av The Simpsons.

Family guy,Futurama og American Dad er også småbra, men ikke i samme høyde som de to nevnte på toppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Castle er blitt en favoritt her hjemme.

Castle er helt konge, og hovedkarakteren imponerer meg mer og mer. Jeg elsker hvordan den serien skiller seg ut fra CSI etc., spesielt med sakene de har. Enkelte av plotene er helt geniale. En av mine favorittserier for tiden. Har du sett på The Mentalist? Tror den passer bra i den serietypen som du nevner, artig hovedkarakter som er flink til å lese mennesker og er ikke redd for å gjøre smått kontroversielle ting.

Favorittserier kan jeg ikke nevne, da jeg f. eks elsker første sesongen av Heroes og Prison Break. Dessverre tapte begge seg etterhvert, selv om PB ligger høyere overall. Så har man serier som The Wire og Generation Kill, som er knallbra... men det blir for dumt å glemme 24 og Prison Break. Også er det Fringe som har løftet seg opp for tiden, samtidig som jeg liker humorserier som HIMYM og TBBT. Glem det, jeg har sett 24 forskjellige serier de tre siste årene. Dette er umulig for min del...

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Gjorde vi helt sikkert! Daamn.

Nettopp ferdig med sesong 1 av Breaking Bad nå. Sesongavslutningen var ikke det helt store hvertfall, og det har ikke levd opp til en 9.3 som den har på IMDB. Men det er en bra serie og jeg liker den, men håper den tar seg opp videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...