Smågal Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja du er jaggumeg en gammel gutt danny d. (lurer på hvor ofte du skal si det?) Gleder meg til enkelte knyter, desse kan bli bra. 72. Dra på Polferd ikledd vinterkle med ski/truger frå Amfi til Vinmonopolet og tilbake igjen for å handle alkohol (simuler sterk motvind osv. ) 88. Sikker sex i eit tred 103. Beføle ein VG1 elev av motsett kjønn i kantinekøa, lag høg pingu-lyd = ”miip miip” på brystet eller ”toosh tooosh” på rumpa (vel offer med omhu) 128. Gå gjennom baksetet på ein ukjent bil når en stoppar 150. Legg ann på eit kantinepersonel 153. Ha ein seriøs samtale med ein sentral lyktestolpe i 10 minutt 161. Kline me broren/systra til ein medruss <- THIS, ene i bilen min har ei dritdeilig søster 175. Fare på fylla 17 dagar i russetida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Ja du er jaggumeg en gammel gutt danny d. (lurer på hvor ofte du skal si det?) ingen gang? 24 er jo ikke gammelt. Endret 20. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 King/donalds suger generelt, var liksom ikke bare mengden som var et problem, men søppel smaken. Legge ann på kantine personell, count me in! Litt morrsom den med bilen også, bare WTF? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Macern er win når det koster 25 kroner for en stor bigmac-meny Blitt mye av det på Bali gitt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg skal prøve meg på BicMac på 3 biter en av dagene, skal bli spennende. Fikk forresten russekort i går, selvfølgelig med LFC-relatert bilde på Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg skal prøve meg på BicMac på 3 biter en av dagene, skal bli spennende. 3 biter? Jeg spiste den i to biter i dag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hmmmm.... En BigMac burger burde være mulig å ta i en bit igrunn. Hvertfall så store i kjeften som noen av dere her inne er! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hmmmm.... En BigMac burger burde være mulig å ta i en bit igrunn. Hvertfall så store i kjeften som noen av dere her inne er! Hadde vært moro å se deg prøve alt dette Jotun, du virker ganske så selvsikker selv? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hehe... Det skal eg prøve engang. Høres ikke umulig ut. Men må få lov å fjerne sylteagurkene. Ellers klarer eg de ikke med en million bit engang... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Sylteagurk er jo snop da, hva har de gjort deg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Sylteagurk er jo snop da, hva har de gjort deg? Ja. Men eg er allergisk mot sylteagurk. Får så dårlig og vond smak i munnen når eg spiser de.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Ah, the pain. Ikke bra å trø innpå formye da nei. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Sylteagurk er djevelen (Ferguson) sitt verk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Sylteagurk er djevelen (Ferguson) sitt verk. Seriøst? Hmmm... Kanskje eg ikke er så allergisk allikevel da! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Pinadø så opptatt med selvangivelsen at jeg glemte ut CL, men pyttsan nå er den levert og da kan jammen det meste vike. RIP Lorentzen, du var vell det man kan kalle en fargeklatt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Lorentzen ja.... Eg var med i det orienteringsløpet han døde i. Startet heldigvis veldig tidlig og var på vei hjem når han falt om. Stygt det der. Guttorm? Når skal du på jobb igjen nå da? Eg er på vei ut i dag, men nå er Flesland stengt grunnet aske... Spørs om det blir noe i dag nå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2ukom8ctCu8&feature=fvhr Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Det skulle vert random folk Zu Nei, jeg skal ikke ut før om en uke Jotun, det greiene er ren lotto for tiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nei, jeg skal ikke ut før om en uke Jotun, det greiene er ren lotto for tiden. Skulle ut i dag, men det ble kansellert. Så en dag lenger hjemme. Slett ikke dumt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Faen så jææævlig irriterende det er at ølsalget stengte klokken 1800 idag, fitte. Var i kassa 18:03 og skule betale, men ikke faen om det var mulig å strekke grensen et lite fuckings hakk. Gærrrrrrrrrr, vil helst ikke drikke sprit, men er jo på'n nu da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå