Jotun Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har du Tone Damli Aaberge dialekt Smågal? Smågal er TDAa. Klar for kamp!! Not. Ahahahaahaha! Sykeste innlegget! Pluss fra meg. Edit: Det skjedde visst noe med spoileren ..... Det er plagsomt å måtte bla seg nedover for å lese noe helt unødvendig. No offense. Slutt å vær så whiny da. Er bare å lukke spoileren lizm! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg er ikke whiny, greit? Det er bare så frustrende med sånne spoilere, hvorfor skal livet alltid være så vanskelig. Kan ikke vi alle bare skrive ordentlig og være venner? Jeg orker ikke dette... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva slags tau er det du snakker om? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Smågal har dritkul dialekt. Savner Skypesamtalene Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jaja, da ligger man i senga med 1 ukes sykemld, så det er vel tid til både en og to og tre tv-serie maratoner! Først av alt skal jeg se ferdig de episodene jeg mangler av Boardwalk Empire. Så tenkte jeg å se Deadwood. Så får vi se hva som skjer etter det. Edit: Andre avslutta serier/miniserier jeg kan se som ikke er kjempelange? Har lyst til å se serier som er avslutta, for har mer enn nok å følge med på som går nå. Endret 18. februar 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Smågal har dritkul dialekt. Riktig. Savner Skypesamtalene Haha, var noen artige samtaler ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Tenkte forresten å starte på Breaking Bad nå snart, noen som har sett det og kan anbefale/ikke anbefale? Fant forresten den nyeste musikkvideoen til goldwing http://www.youtube.com/watch?v=koVY-zMzeVQ Endret 18. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mitt tips: Ikke se det. (Tror det er midt i blinken for deg, dog.) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 SE BREAKING BAD! QFT Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 And I quote: SE BREAKING BAD! Bryan Cranston gjør en fantastisk rolle ved siden av Aaron Paul, det er herlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Miniserie? Se Generation Kill. Henger meg også på Breaking Bad. Må bare kjøre på med Sons Of Anarchy og Justified også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Generation Kill er allerede sett, så det når det kom. Knallserie! Har 1100 episoder av forskjellige serier jeg burde se, så er nok å ta av! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Danielzu's top 3 tv-serier. Nr.1: Oz, ingen over mange under. 6 sesonger med pure awesomeness. Nr.2: Rescue me. Flott humor, story, action og rollefigurer. Nr.3: The Shield. Badass action fra Vic og gjengen. En av de bedre avsluttningnene jeg har sett i en serie. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Som dere sikkert forstår(etter å ha sett min topp3-liste) har jeg ikke akkurat sett så veldig mange serier, skal starte på Breaking Bad nå da, tenkte å fyre av Pilot nå før jeg legger meg. 1. HIMYM 2. Prison Break 3. BMS Hehe . Prison Break traff meg rett i hjerterota. Vart sykt avhengig etter første episoden, helt fantastisk serie. Har sikkert sett de første 5 sesongene av HIMYM 5-6 ganger, får aldri nok! Forrige episode var sykt skuffende da, dårligste episoden jeg har sett av HIMYM. Endret 19. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Cryflopp's top 3 tv-serier: 1. 24 - Ingen kan måle seg med denne tv-serien. Serien er knallbra og Jack Bauer som spilles av Kiefer Sutherland er ment to be. Helt fantastisk spennende serie. Mitt klare førstevalg. 2. Dexter - En tv-serier det oser kvalitet over. Spennende til de grader, Sesong 4 toppet kaka for min del. Mange gode skuespillere også som er med til å bidra til god tv her. 3. Prison Break - Hadde de kun laget 1 sesong av Prison Break så hadde denne serien vært nr.1 for meg. Sesong 1 er så gjennomtenkt og bra fullført som det går ann å for blitt. Men pga de 3 neste sesongene så dabba bare kvaliteten nedover. (Andre serier som var kanditader til å ta 3 plassen :The Shield, LOST) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har sett såpass mange serier.. Men topp 3 blir vel 1. Prison Break 2. Breaking Bad 3. Justified Andre kandidater ble Spartacus: Blood and Sand, Oz, Dexter, Entourage, The Sopranos, The Shield, Burn Notice, Seinfeld, Big Bang Theory for å nevne de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå