Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Studentlivet er fantastisk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Blue Mountain State var slett ikke så verst. Thad Castle er rett og slett kongen. Sesong 2 har så langt vært mye bedre enn 1'ern, og glad jeg har 4 episoder igjen. Takk for anbefalingen rettes mot Smågal (og gutta i serietråden som har snakket om den en del). Var forøvrig 45 effektive minus i dag. Trodde jeg skulle daue når jeg skulle starte bilen i dag tidlig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvor i helvete bor du? Novaya Zemlya? 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Alta. Ler av pinglene der nede i sør som syter når tempen synker til -10 f.eks. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vurderte faktisk å flytte til Alta for å studere ei stund. Men diverse ting er ikke så fristende må jeg innrømme. Været i Tromsø er ille nok. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bra du likte det Jeffy Håper sesong 3 kommer etterhvert. Har hørt noe om at de skal lage en ny sesong uten Thad, blir ikke helt det samme da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vurderte faktisk å flytte til Alta for å studere ei stund. Men diverse ting er ikke så fristende må jeg innrømme. Været i Tromsø er ille nok. Skal du egentlig være glad for at du ikke gjorde. Sommeren er virkelig fin her, men vinteren og mørketiden er totalt jævlig. Dessverre utgjør også dette mesteparten av året. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Men ser jo bare hvordan Jefe har blitt Studentlivet er fantastisk. Ser utrolig frem til det! Selv om det er 2 år igjen da... edit: fønni story. Den gamle læreren min som er ansvarlig for Taumevatn hytta der hvor de omkommende er funnet i hyttebygda en time øst herfra. Vis det viser seg å være tyskere så er jeg ikke overrasket. De har en tendens til å ikke bry seg om været. Har vært flere dødsfall ved sommerhytta vårs også, der tyskere plent skal ut å fiske, selv om det er meldt stiv kuling. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10014080 Endret 17. februar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vurderte faktisk å flytte til Alta for å studere ei stund. Men diverse ting er ikke så fristende må jeg innrømme. Været i Tromsø er ille nok. Skal du egentlig være glad for at du ikke gjorde. Sommeren er virkelig fin her, men vinteren og mørketiden er totalt jævlig. Dessverre utgjør også dette mesteparten av året. Er det ikke mye mygg om sommeren? Men ser jo bare hvordan Jefe har blitt Studentlivet er fantastisk. Ser utrolig frem til det! Selv om det er 2 år igjen da... I motsetning til Danielzu vil jeg anbefale deg å studere noe du trenger etter studentlivet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Pirja går nok rette vegen kloffsk. Han er jo allerede arbeidskar, og blir nok en realfagsmann skal du se Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bare å skru på TV2 nå. Der skal dere få lære om oss sunnmøringer! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Som Jotun har snappet opp er jeg allerede en arbeidskar og en ingeniørutdanning skader heller ikke. Bare å skru på TV2 nå. Der skal dere få lære om oss sunnmøringer! Jeg ser et program om oss vestlendinger heller. Tømmerhoggerne på Viasat 4. Endret 17. februar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Klar for kamp!! Not. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Modent Linda. @kloffsk: På fjellet/skauen kan det være vilt med mygg/knott ja, men ellers er det ikke noe spesielt egentlig. Verste er når det er mye klegg, dog det er for det meste i skikkelig varmeperioder. Har du Tone Damli Aaberge dialekt Smågal? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er så umodent med det, Jefe? Jeg er faktisk ikke klar for kamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har du Tone Damli Aaberge dialekt Smågal? Nei. Om du hører på folkene Truls prater med er det veldig likt det. De folka er fra Ålesund som er bare en times tid med bil herifra. De prater litt finere der da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er plagsomt å måtte bla seg nedover for å lese noe helt unødvendig. No offense. Jefe, hva er varmt i Alta? Altså, -45 høres helt for jævlig ut for en sørøst-europeer. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det er plagsomt å måtte bla seg nedover for å lese noe helt unødvendig. No offense. Your choice. Endret 17. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 @Linda: Det WCH sa. @WCH: Er -45 effektive minusgrader da. -25 ca + sterk vind gjør det så mye verre. Det kommer helt annpå hva som er varmt. Er så mye variasjoner i været de siste årene at det var faktisk varmere her enn i London nå i Januar en gang (plussgrader selvsagt), men så stiger det plutselig i løpet av kort tid og det blir Sibir lignende forhold. Skyldes sikkert global oppvarming med mer ekstremvær vil jeg tippe. Og store svingninger. Var vel rundt -15 i Oslo tidligere i vinter og det er vel ikke hverdagskost. @Smågal: Alright. Sikkert finere enn dialekta her none the less. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå