Varmo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen her inne som vet om det er mulig å bestille flybilletter (Ryanair) i et navn, for så å endre det når man sjekker inn online senere? How much will a name change cost and how can I do this? Passenger names can be changed via the following methods: * Up to 4 hours prior to the schedule flight departure time via the Manage My Booking section of the website at a discounted rate. Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online. * Alternatively a Ryanair call centre (subject to opening hours) can change a passenger name up to 4 hours before the scheduled flight departure time (Full rates apply). Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online. * At the airport a passenger name can be changed up to 40 minutes prior to the scheduled flight departure time (Full rates apply). Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online. Name changes are not possible if any flight sector in the booking has been flown. There is a name change fee per person. No fare difference is charged when changing a passenger name only. No changes to the passenger name can take place once a passenger has checked in for a flight. ---- De ville ikke skrive hva det kostet her så jeg antar det er dyrt. Ok, takk for svar. Tror ikke jeg tar sjansen da mao. Ryanair er så jævlig dyrt på alt tilleggstull. Måtte punge ut den nette sum av 100 pund i tillegg til billetten jeg allerede hadde betalt da jeg skulle hjem fra London i sommer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1VLsRbDU37w My hero Og så smiler han og er godt fornøyd etterpå, herlig! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen kule internett sider å være på? Med unntak av Facebook, twitter osv. da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kommer an på hva du er ute etter. Men hvis du bare kjeder deg er jo Break en hit f. eks. Eller youtube. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Målet med innlegget ble oppnådd. Endret 11. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 [urlBare tull]Her[/url]<---------------------Jarmo Vær så snill.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen kule internett sider å være på? Med unntak av Facebook, twitter osv. da. http://notalwaysright.com/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Haha. Jeg henger som regel på www.4chan.org/b/ eller verydemotivational.com eller failblog.org Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Also; http://www.textsfromlastnight.com/ , http://damnyouautocorrect.com/ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 www.funnyjunk.com er bra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Stenges inntil videre... At noen veldig erfarne brukere gidder å poste lemon-pXXX-tull er bare helt BAK MÅL. Bli voksen da.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 OONNTOPIC!!!! -----------------> ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 OONNTOPIC!!!! -----------------> ^^ Unødvendig med dobbelpost, Jarmo! 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 OONNTOPIC!!!! -----------------> ^^ Unødvendig med dobbelpost, Jarmo! Er du/dere klar over at når tråden er stengt så kan ytterligere info av/fra admin/mods tillegges til nye/neste poster. Dette gjøres som oftest når tråden åpnes igjen og/eller tilføres ny info. Å rapportere disse anses for å være spam og/eller misbruk av våre ressurser. Mvh Admin ps. dessuten, om noe er uklart så skal ikke saken tas opp i tråden men på pm. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tror bare JR prøvde å være litt morsom Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes ikke det var morsomt i det hele tatt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Klar over det, prøvde bare å tøyse litt! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 OONNTOPIC!!!! -----------------> ^^ Unødvendig med dobbelpost, Jarmo! +1. Hahaa, spot on. Nisse. Jeg nekter å bøye over for forumpolitiet før Yamas er banna hvertfall. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå