Dragev71 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, Jeg planlegger en tur til Liverpool for å se kampen mot Manch City, søndag 10. april. Er det noen som har peiling på om det kan skje at denne blir flyttet til mandags kamp? Har tenkt å bestille flyreisene nå, med return på mandagen, men er det trykt? Gode tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hahahahhaha, herlich! Blir nok en edruhelg her på gården, så da blirre lite fylle-historier fra meg, satser på noen andre "steps up" for anledningen. Dere suger på det azz Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kenny Dalglish Lovin' it! :!: Blir hele helga i Liverpool for min del, skal bo i leilighet der. Kunne jo gått ut, bra uteliv i Liverpool, men blir nok en mer cosy helg med dama, har gått ut altfor mye den første måneden av dette terminet, begynner nesten å bli sliten. Edruhelg må til. Jeg prøver alltid hardt å holde meg unna internett når jeg er på fylla, men det har skjedd et par glipper, samt melding til Jefe forrige helg. Savner dine helgeposter, Smågal, må få fart på de igjen! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hehe, har hverken sabla champiss eller ødelagt noe til flere titusen på en stund nå, så det har ikke vært så mye å skrive om. Eneste jeg sabler for tiden er kvinnfolk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Eneste jeg sabler for tiden er kvinnfolk .. for første og siste gang i mitt liv: LOL Endret 10. februar 2011 av niko. 6 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Var inne og booket flybilletter fra Sandefjord til Liverpool nå. T/R 9 og 11 mars, så blir evt. å se 1/8-delsfinalen i EL dersom vi kommer dit + får hjemmekamp først. Vet enda ikke om jeg kommer til å dra, men tok meg råd til å booke t/r billetter for 112 kr Så ser jeg heller ann etterhvert. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 .. for første og siste gang i mitt liv: LOL -- Mekka en kamptråd. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor finner man Oslos beste kebab? Anyone? Helst uten medfølgende mageproblemer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Spiser sjelden kebab egentlig, men en av de bedre jeg har spist er på et sted som heter Balkan (nesten sikker) i Oslo. Ligger i nærheten av Bislett Kebab, og er imo. langt bedre. Bra kjøtt som ikke har gjørmekonsistens og digge store pitas som de lager selv og er ferske. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Lag deg tunfiskbaguette/wrap istedenfor. Gatekjøkken-kebab er ikke noe man jakter på når man er ute etter best mulig smaksopplevelse. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Morsomt at man får kebab i pita om man bare sier "En kebab" i Oslo, men om man gjør det i Bergen får man rullekebab. Rullekebab er favoritten. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Rullekebab er best. I Italia måtte jeg si döner kebab om jeg skulle ha rullekebab, om ikke fikk jeg pitakebab. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Morsomt at man får kebab i pita om man bare sier "En kebab" i Oslo, men om man gjør det i Bergen får man rullekebab. Rullekebab er favoritten. Kebabrull fra Fellini i bodø = Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kenny Dalglish Haha, nice Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen her inne som vet om det er mulig å bestille flybilletter (Ryanair) i et navn, for så å endre det når man sjekker inn online senere? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen her inne som vet om det er mulig å bestille flybilletter (Ryanair) i et navn, for så å endre det når man sjekker inn online senere? How much will a name change cost and how can I do this? Passenger names can be changed via the following methods: * Up to 4 hours prior to the schedule flight departure time via the Manage My Booking section of the website at a discounted rate. Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online. * Alternatively a Ryanair call centre (subject to opening hours) can change a passenger name up to 4 hours before the scheduled flight departure time (Full rates apply). Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online. * At the airport a passenger name can be changed up to 40 minutes prior to the scheduled flight departure time (Full rates apply). Please note - A passenger name can only be changed via this method before a passenger has checked in online. Name changes are not possible if any flight sector in the booking has been flown. There is a name change fee per person. No fare difference is charged when changing a passenger name only. No changes to the passenger name can take place once a passenger has checked in for a flight. ---- De ville ikke skrive hva det kostet her så jeg antar det er dyrt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvem er faggen til høyre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Husker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå